Xcase33 Skrevet 29. juni 2018 #21 Skrevet 29. juni 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: For noe tøys! Anonymkode: 0438b...301 For noe tøys...? sier hvem og hvorfor sier du det? jeg skjønner ikke helt hvorfor denne tråden interesserer deg hvis du ikke kan underbygge meningene dine? tenk hvis alle skulle vært såpass overfladiske ..hadde ikke vært mange diskusjoner å se til.
B.Wooster Skrevet 29. juni 2018 #22 Skrevet 29. juni 2018 Problemet er jo at TS ikke ikke takler avvisning, eller tør ta sjansen på det. Jobb heller med den saken!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #23 Skrevet 29. juni 2018 5 hours ago, Xcase33 said: For noe tøys...? sier hvem og hvorfor sier du det? jeg skjønner ikke helt hvorfor denne tråden interesserer deg hvis du ikke kan underbygge meningene dine? tenk hvis alle skulle vært såpass overfladiske ..hadde ikke vært mange diskusjoner å se til. Du kommer med denne påstanden, og sier det er typisk kvinner. 15 hours ago, Xcase33 said: Menn blir aldri sjekket opp.....med mindre det er noe lureri på gang, eller at det er en del av et spill. Kanskje du kunne underbygge det litt mer? Og da tenker jeg generelt. Anonymkode: 0438b...301 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #24 Skrevet 29. juni 2018 Du kan jo finne en mann som ligger i koma? Evt noen som sover..?🤔 Anonymkode: 457c0...381
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #25 Skrevet 29. juni 2018 On 6/28/2018 at 2:03 PM, AnonymBruker said: Hvordan sjekke opp en mann, uten at han skjønner det ? Anonymkode: da870...88c Du spør : Hey! blir du med på en gåtur i lysløypa for jeg tørr ikke gå alene. 1) Mannen føler seg som en beskytter og kan derved knyttes seg mentalt til deg som en beskytter og "MANN" 2) Du får ham på tomannshånd og kan sjekke ut forholdene under gåturen 3) blir det stille under hele turen vet du at dette var en dum ide og feil mann Anonymkode: 6295d...7a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå