Klokketårn Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Hei! Nå gjør jeg meg selv gal med å spille Crash Bandicoot, så jeg trenger et nytt spill som jeg kan få roet nervene litt på. Har noen et tips til meg? Trenger også et kjekt spill med to player da jeg vil spille sammen med kjæresten. Ingen av oss har spilt så mye tidligere, så helst noe som er litt lett å lære. Har selvfølgelig sett etter noe selv, men det var mye vanskeligere enn jeg trodde.
AwkwardAlice Skrevet 28. juni 2018 #2 Skrevet 28. juni 2018 Avslappende spill: Journey Sammen med kjæresten: Overcooked 2
Dace Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 Stardew Valley. Multiplayer-delen av spillet er fortsatt i beta og kanskje ikke tilgjengelig på PS4 enda, men jeg tror patchen skal være like rundt hjørnet. Noe mer avslappende enn dette tror jeg for øvrig nesten ikke at man får. ☺️ Utrolig koselig spill som funker både alene og i co-op.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #4 Skrevet 28. juni 2018 A way out, little big planet 3, human fall flat Anonymkode: 07952...2fc
Titania Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 Child of light Er litt fighting, men veldig fin historie og ikke sånn at alt går så fort
Ariana807 Skrevet 28. juni 2018 #6 Skrevet 28. juni 2018 (endret) Første jeg kom på «Unravel 2» (usikker på om eneren også er multiplayer). Men vet det første spillet fikk god kritikk, det andre ble tilgjengelig 9 juni (tror jeg, under E3). Endret 28. juni 2018 av Ariana807
Klokketårn Skrevet 30. juni 2018 Forfatter #9 Skrevet 30. juni 2018 Tusen takk for alle svar, har sjekket de fleste ut nå og hittil har jeg kjøpt Unravel. Ser ut som vi burde kjøpe Journey også siden det er blitt avbefalt av flere. Det er bare til å komme med flere anbefalinger også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå