Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #1 Skrevet 4. mars 2005 Er det harry med spoiler? Hva er i så fall mest harry; front- eller hekkspoiler? Og hva med sideskjørt?
nallemaja Skrevet 4. mars 2005 #2 Skrevet 4. mars 2005 kommer vel an på hvem du spør... jeg syns det er kult med styla biler, men diiigre hekkspoilere er ikke så tøft....kommer litt an på bilen også. syns de fleste biler blir finere med en fin liten hekkspoiler iallefall
Gjest baby-E Skrevet 4. mars 2005 #3 Skrevet 4. mars 2005 syns det er harry med store hekkespoilere!!!
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #4 Skrevet 4. mars 2005 Jeg har nemlig fått en 1986-modell Lada 1600 S, og så har jeg tenkt å rigge den skikkelig... Det er jo en opplagt damemagnet; vekker morsinstinktet selv hos russejenter på vei hjem fra Rocco...
nallemaja Skrevet 4. mars 2005 #5 Skrevet 4. mars 2005 Hvis det er en Lada Må den jo bli kul om du styler den skikkelig!!! tøft!
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #6 Skrevet 4. mars 2005 Jeg ser for meg ordentlig brede felger, lavprofil, hijackers, ymse spoilere, neongul maling og nok revehaler til å trigge hele den engelske adelen. Bør bli bra! Ulempen er at jeg kanskje blir gjenkjent av andre KG-brukere...
Gjest Seleena Skrevet 4. mars 2005 #7 Skrevet 4. mars 2005 Jeg har nemlig fått en 1986-modell Lada 1600 S, og så har jeg tenkt å rigge den skikkelig... Det er jo en opplagt damemagnet; vekker morsinstinktet selv hos russejenter på vei hjem fra Rocco... Styla bil er kvalmt! Kva med å heller bruke pengane på meg og ein sydentur??
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #8 Skrevet 4. mars 2005 Vel. Jeg er kvalm, og må derfor ha en kvalm bil. Hvis det blir noe til overs, kan vi jo alltids ta en gratis fottur et sted? Eller du kan sitte på i Lada'n? Kjenne hvordan misunnelsen bare ooooooser fra eggstokkgeriljaen på utsiden av bilen...
Gjest Seleena Skrevet 4. mars 2005 #9 Skrevet 4. mars 2005 O yeah baby. Er du 12 år eldre meg og ansatt på bygdas hjørnesteinsbedrift også eller? Det gjer jo saken berre enda bedre.
Gjest Seleena Skrevet 4. mars 2005 #10 Skrevet 4. mars 2005 Kva med kaninfor på rattet, samt mercemerke forann?
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #11 Skrevet 4. mars 2005 Det begynner å bli litt slitsomt mange morsomme parodi innlegg på forumet... Det er morsomt ti ganger, ikke 40. Men jeg er gjest, så for all del dette er vel noe de faste brukerne ikke kan få nok av. Det er litt kjedelig når man må lese en masse uinteresante tråder, fordi man ikke vet helt om det er nok en paroditråd.
Gjest Xavia Skrevet 4. mars 2005 #12 Skrevet 4. mars 2005 Men jeg er gjest' date=' så for all del dette er vel noe de faste brukerne ikke kan få nok av. [/quote'] Jeg er fast bruker, og jo, jeg får nok av det. Synes også det blir litt kjedelig. Men mange andre synes visst det er ustyrtelig morsomt. *Skrive bak øret, at jeg ikke må bevege meg inn på Trøffelheltens tråder på Snikk Snakk*
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #13 Skrevet 4. mars 2005 Man er forskjellige, vet du Xavia. Noen lager blant annet paroditråder til enkeltes kjedsomhet og andres glede, mens andre gjør seg beryktet og deretter lager tråder om akkurat dét på Personlige meldinger. Hver sitt valg, uansett skriftstørrelse. Inntil videre lar vi saken ligge der.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #14 Skrevet 4. mars 2005 Det begynner å bli litt slitsomt mange morsomme parodi innlegg på forumet... Det er morsomt ti ganger, ikke 40. Men jeg er gjest, så for all del dette er vel noe de faste brukerne ikke kan få nok av. Det er litt kjedelig når man må lese en masse uinteresante tråder, fordi man ikke vet helt om det er nok en paroditråd. For all del - meg bekjent er det ingen som tvinger deg til å lese hele tråder. Det er vel heller ikke så mange som tvinger deg til å skrive innlegg om akkurat dét. Hver sitt valg - ditt er notert.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 4. mars 2005 #15 Skrevet 4. mars 2005 Det begynner å bli litt slitsomt mange morsomme parodi innlegg på forumet... Det er morsomt ti ganger, ikke 40. Men jeg er gjest, så for all del dette er vel noe de faste brukerne ikke kan få nok av. Det er litt kjedelig når man må lese en masse uinteresante tråder, fordi man ikke vet helt om det er nok en paroditråd. Se det positive i det. Nå fant du noe å klage på og få ut litt frustrasjon, nå trenger du ikke å leite mer.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #16 Skrevet 4. mars 2005 Kva med kaninfor på rattet' date=' samt mercemerke forann?[/quote'] Kaninfor?? Mener du gulrot? :o Neierrugææærn, det er jo blodharry! Jeg har derimot fått tak i litt lilla plysj som jeg skal tape i remser på rattet, i tillegg til at jeg saget av gallionsfiguren til en '59 Rolls Royce Silver Shadow til å sette foran på grillen. Dessuten, Seleena, er jeg sikkert 27 år eldre enn deg, og uføretrygdet. Men det kan jo bli en fin tur allikevel, særlig hvis Wunderbaumen overskygger odøren av min lit for ivrige omgang med Old Spice (gammel svette blir som ny!). I'm hot and corny!
Gjest Xavia Skrevet 4. mars 2005 #17 Skrevet 4. mars 2005 Man er forskjellige' date=' vet du Xavia. [/quote'] Det er jeg klar over, Trøffelhelten. Jeg tror jeg kom med min mening her. Og den kan jo være ulik din den, ja.
Gjest Bettie-ikke på nå Skrevet 4. mars 2005 #18 Skrevet 4. mars 2005 Hvis du i tillegg har leopardmønstrete setetrekk, eller skikkelig "pels", da skal du se at du kommer til å bli riktig beryktet - eh - berømt. Noen som vil kjenne deg igjen i doningen? Det er vel bare å putte på et par snæpsne solbriller det, så er du helt umulig å kjenne igjen. Det har jeg sett på film.
Gjest manic Skrevet 4. mars 2005 #19 Skrevet 4. mars 2005 Jeg synes tulletråder er festlige! MEN alt med måte, etter ørten slike tråder blir det litt uforutsigbart Trøffelhelten, du er jo morsom, men du hadde vært enda morsommere om du hadde tatt det litt roligere i svingene. Skulle vi la debatten ligge ja, ok, sorry Tull i vei Egentlig er jeg bare sjalu på de som er så flinke til å tulle.....
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #20 Skrevet 4. mars 2005 Noen som vil kjenne deg igjen i doningen? Det er vel bare å putte på et par snæpsne solbriller det' date=' så er du helt umulig å kjenne igjen. Det har jeg sett på film.[/quote'] Der er jeg uenig med deg. Vi husker jo f.eks hvordan TomKr... Cruise prøvde seg med solbriller i Top Gun, men vi kjente ham jo igjen allikevel. Jeg pleier å ha samme vikningen i folkemasser som ham, så...ja, jeg er skeptisk. S-K-E-P-T-I-S-K, mener jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå