Gå til innhold

Ny Bruker med ny prøvedagbok


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestemt å lage en prøvedagbok for å ha et plass å samle tankene og gjøre prøvingen mer spennende.

Går snart inn i pp8. Litt historie:  Brukte 18 pp for å bli gravid med verdens beste sønn, så nå i etterknt syns jeg det er virkelig verdt å vente på akkurat denne gutten. Begynte prøving på nr. 2 med en gang jeg fikk tilbake mensen etter fødselen. Ble gravid i pp5, men mistet. Dette blir da pp3 etter SA. 

 

Det er mulig vi må hoppe over denne og neste pp. Må se når EL kommer i forhold til reisene våre der vi ikke er sammen, men regner enn så lenge at dette blir en tellende prøveperiode.

 

pp8 - EL 17.07 - IKM 31.07

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er nye 50 el-tester bestilt. Mensen er ikke her enda, men jeg gjør meg klar til EL jakten.

Ellers ddriver jeg med oppussing av lekehuset i hagen. Er fortsatt i planleggingsfasen. Maling er kjøpt inn. Kanskje  noen kommer med synspunkter og tips? Jeg har kjøpt Jotun sine Sommersol og Sjøgløtt. Dette er inspirasjonsbildene.

Sophie's Nova Scotian Playhouse

You have to see how cute this handmade toy play house is. Pictures of the inside and all the little decorations made me want to be 4 again with parents who made this for me. Sheesh! So gorgeous!

Lekehuset er hvit med en grønn dør utvendig og bare hvit innvendig. Det er innvendig jeg tenker å gjøre den med barnevenlig. Hva sier dere? Gule vegger, hvite lister og tak og blå detaljer? Eller gule vegger og blå lister, dør, og detaljer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...