AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #1 Skrevet 28. juni 2018 Jeg vurderer en slik operasjon og lurer på om noen har erfaring? Har sjekket litt rundt og ser bla dem tilbyr dette ved Oslo plstkirurgiske senter. Tenker ikke på kjønnsleppe operasjon, men vagina åpning og innvendig. Var det vondt? groprosess? Hvor gjennomførte du operasjonen? Anonymkode: bb1b3...11d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #3 Skrevet 28. juni 2018 Jeg gjorde det pg av rectocele ,da tok de av den ene kjønnsleppa samtidig.Det var veldig vondt etterpå ,følte jeg var voldtatt med et kosteskaft😳Var sykemeldt 1 mnd. Anonymkode: 375a3...9f3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #4 Skrevet 28. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjorde det pg av rectocele ,da tok de av den ene kjønnsleppa samtidig.Det var veldig vondt etterpå ,følte jeg var voldtatt med et kosteskaft😳Var sykemeldt 1 mnd. Anonymkode: 375a3...9f3 Høres veldig vondt ut.... ble du «strammere»? Var det derfor du opplevde det så smertefullt..? Anonymkode: bb1b3...11d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #5 Skrevet 28. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det Anonymkode: 01ab7...1b1 Hvorfor? Anonymkode: bb1b3...11d
Pal Fungi Skrevet 28. juni 2018 #6 Skrevet 28. juni 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vurderer en slik operasjon og lurer på om noen har erfaring? Har sjekket litt rundt og ser bla dem tilbyr dette ved Oslo plstkirurgiske senter. Tenker ikke på kjønnsleppe operasjon, men vagina åpning og innvendig. Var det vondt? groprosess? Hvor gjennomførte du operasjonen? Anonymkode: bb1b3...11d Er det for å "reparere" etter fødsel, eller er det andre grunner?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #7 Skrevet 28. juni 2018 Synes ikke det var sååå vondt. Litt som etter fødsel. Forøvrig varte resultatet i ca 6 mnder og jeg sliter med nervesmerter i etterkant. Kommer jo litt an hva type plager du har da. Anonymkode: 9f2f4...9ca
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #8 Skrevet 28. juni 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres veldig vondt ut.... ble du «strammere»? Var det derfor du opplevde det så smertefullt..? Anonymkode: bb1b3...11d Det var jo endetarmen som måtte strammes / stiftes opp,inni skjeden .ja ble strammere i vagina. Anonymkode: 375a3...9f3
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #9 Skrevet 28. juni 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: bb1b3...11d Fordi en ikke skal operere seg for utseende Anonymkode: 01ab7...1b1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #10 Skrevet 28. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi en ikke skal operere seg for utseende Anonymkode: 01ab7...1b1 Hvorfor? Anonymkode: 0d6d3...784
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #11 Skrevet 28. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: 0d6d3...784 Fordi en alltid blir seende ut som en freak Anonymkode: 01ab7...1b1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #12 Skrevet 29. juni 2018 TS her, svarer samme som i en annen tråd. Er bare det at jeg føler meg vid.. Mannen klager ikke og kjenner ikke noe, men jeg selv vet jo at jeg har vært strammere en gang i tiden. Har også problemer med at jeg blir så våt under samleie og da føles det ekstra vidt.. Før jeg fikk barn for mange år siden holdt jeg på med en fyr som sa at han hadde pult ei som hadde født og at det føltes som å pule en vannmelon. Dette har brent seg fast i hjernen min og jeg er livredd for at min nåværende mann tenker det samme om meg men lar vær å si det for å ikke såre meg.. Føler jeg kniper og kniper men til ingen nytte.. Kniping hjelper jo heller ikke så mye på det estetiske, syns skjedeåpningen også er stor og stygg. Jeg var nylig hos gyn ifb med noe annet og tok opp hva jeg vurderte. Gyn sier jo selvfølgelig at alt er innenfor normalen med meg og at det ikke foreligger noe medisinsk og at jeg bør tenke meg godt om før jeg evt opererer.. Anonymkode: bb1b3...11d
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #13 Skrevet 29. juni 2018 Jeg fikk det dekket av forsikringen og angrer ikke. Ble utrolig stram og sex ble som før fødsel. Anonymkode: 2b82a...25c
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #14 Skrevet 29. juni 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Anonymkode: bb1b3...11d Kan miste følelse og ødelegge nerver... Anonymkode: 8b21c...ba2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2018 #15 Skrevet 29. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her, svarer samme som i en annen tråd. Er bare det at jeg føler meg vid.. Mannen klager ikke og kjenner ikke noe, men jeg selv vet jo at jeg har vært strammere en gang i tiden. Har også problemer med at jeg blir så våt under samleie og da føles det ekstra vidt.. Før jeg fikk barn for mange år siden holdt jeg på med en fyr som sa at han hadde pult ei som hadde født og at det føltes som å pule en vannmelon. Dette har brent seg fast i hjernen min og jeg er livredd for at min nåværende mann tenker det samme om meg men lar vær å si det for å ikke såre meg.. Føler jeg kniper og kniper men til ingen nytte.. Kniping hjelper jo heller ikke så mye på det estetiske, syns skjedeåpningen også er stor og stygg. Jeg var nylig hos gyn ifb med noe annet og tok opp hva jeg vurderte. Gyn sier jo selvfølgelig at alt er innenfor normalen med meg og at det ikke foreligger noe medisinsk og at jeg bør tenke meg godt om før jeg evt opererer.. Anonymkode: bb1b3...11d Ville fått en vurdering hos spesialist. Jeg fikk beskjed om at alt var fint av 6 gtbekologer. Viste seg at muskulaturen var ødelagt, avrevet og at jeg var videre enn det som er normalt for noen som har født barn. Ikke alltid noe man kan gjøre noe med heller om mye muskulatur og nervenettverk er skadet. Jeg brukte alle sparepengene på en operasjon som aldri kunne holde uansett.. Anonymkode: 9f2f4...9ca
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #16 Skrevet 5. juli 2018 På 29.6.2018 den 11.27, AnonymBruker skrev: TS her, svarer samme som i en annen tråd. Er bare det at jeg føler meg vid.. Mannen klager ikke og kjenner ikke noe, men jeg selv vet jo at jeg har vært strammere en gang i tiden. Har også problemer med at jeg blir så våt under samleie og da føles det ekstra vidt.. Før jeg fikk barn for mange år siden holdt jeg på med en fyr som sa at han hadde pult ei som hadde født og at det føltes som å pule en vannmelon. Dette har brent seg fast i hjernen min og jeg er livredd for at min nåværende mann tenker det samme om meg men lar vær å si det for å ikke såre meg.. Føler jeg kniper og kniper men til ingen nytte.. Kniping hjelper jo heller ikke så mye på det estetiske, syns skjedeåpningen også er stor og stygg. Jeg var nylig hos gyn ifb med noe annet og tok opp hva jeg vurderte. Gyn sier jo selvfølgelig at alt er innenfor normalen med meg og at det ikke foreligger noe medisinsk og at jeg bør tenke meg godt om før jeg evt opererer.. Anonymkode: bb1b3...11d Mannen din klager ikke. En kommentar fra en fyr for mange år siden betyr mer enn det at mannen ikke klager.... Blir du for fuktig, ha et håndkle klart. Du risikerer å få mindre følelser ved samleiet. Sikker på at dette ikke handler om noe annet? Anonymkode: 23d49...573
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2018 #17 Skrevet 6. juli 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen din klager ikke. En kommentar fra en fyr for mange år siden betyr mer enn det at mannen ikke klager.... Blir du for fuktig, ha et håndkle klart. Du risikerer å få mindre følelser ved samleiet. Sikker på at dette ikke handler om noe annet? Anonymkode: 23d49...573 Eller mer følelser under samleie. Virker jo som om det er det som er problemet. Har du fremfall av noe slag TS? Anonymkode: 51905...b0e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå