Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig å ha en konto hvor man ikke er synlig eller søkbar for andre? Jeg vil gjerne ha et lite antall venner der, altså de aller nærmeste, men så snart mer perifere venner der at jeg er der, vil de følge meg. Jeg har et godt forhold til disse, men jeg ønsker en svært privat konto og vil samtidig helst unngå å måtte avvise (ignorere) personer jeg ser på som venner. Finnes det noen innstillinger for dette? Jeg har satt kontoen til privat, men jeg er likevel synlig. Og det går vel ikke å sile ut hvilke følgere som får se bildene mine og ikke? 

Og, er det slik at andre kan se at man har vært inne på siden deres? (Jepp, når man ønsker å snoke...)

Anonymkode: 0acf7...02f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går på profilen din så ser du en runding med en stjerne inni. Der kan du dele innlegg med kun nære venner.

Anonymkode: 956a1...18e

AnonymBruker
Skrevet

Hvor på profilen? 

Jeg ønsker ikke å ha flere enn Max 10. Er det mulig å gjøre meg ikke søkbar? Slik at ingen kan se meg uten at jeg oppsøker dem? Jeg vil ikke ha venner som bare får se en tom profil. Da vil jeg heller la være å legge dem til, dvs uten å måtte avvise når de spør om godkjenning.

Anonymkode: 0acf7...02f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...