Gå til innhold

Forsinket mensen! Opptil 3 uker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har siden november i fjord merket at mensen aldri kommer når den skal. Ikke at det gjør noe sånn sett, mensen er noe dritt. Men er litt irriterende i og med jeg aldri vet når den kommer siden den ikke er stabil/kommer fast. Nå er den 5 dager for sen allerede. Den pleier å være en uke for sen ca, og det har skjedd den har vært hele 3 uker forsinket også. Er dette vanlig? Har hatt mensen i 8 år nå så den burde jo ha stabilisert seg til nå vel?🤔

Anonymkode: 618cd...4ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja så uregelmessig mens bør undersøkes 

Anonymkode: 8fe73...7e8

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanlig med uregelmessig mens. Men du sier at den nesten alltid en en ukeforsinket, hva mener du med det? Har du en kalender du følger? Det er vanlig å ha lengre/kortere syklus i perioder, med større/mindre blødninger. 

Anonymkode: 79796...003

AnonymBruker
Skrevet

Skriver du opp når den kommer? Ser du noe mønster? Kan hende du har fått lenger syklus.

Anonymkode: 17ffd...f91

AnonymBruker
Skrevet

Det heter vel forsinket mens, ikke forsinket mensen

Anonymkode: d3ca7...411

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det heter vel forsinket mens, ikke forsinket mensen

Anonymkode: d3ca7...411

Åååh krise!!!! 

Anonymkode: 8fe73...7e8

Skrevet

Er du overvektig eller undervektig? Det kan ha stor innvirkning. Ellers går du på prevensjon? Da får du ikke vanlig mens uansett så da har det ikke så mye å si. Hvor lenge du har hatt mens har ingenting å si for om den er stabil. Jeg hadde ustabil mens da jeg var overvektig, nå kommer den omtrent på klokka hver gang. Det til tross for at jeg sluttet med p-pille (etter 15 år) for 3 måneder siden. 

AnonymBruker
Skrevet
På 27.6.2018 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Det er ikke vanlig med uregelmessig mens. Men du sier at den nesten alltid en en ukeforsinket, hva mener du med det? Har du en kalender du følger? Det er vanlig å ha lengre/kortere syklus i perioder, med større/mindre blødninger. 

Anonymkode: 79796...003

Har en app som regner ut for meg, og nå står det «+13, mensen er 13 dager for sen».

AnonymBruker
Skrevet
På 27.6.2018 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Skriver du opp når den kommer? Ser du noe mønster? Kan hende du har fått lenger syklus.

Anonymkode: 17ffd...f91

Ser ikke noe mønster nei for appen regner for meg så det stå dager til jeg får mensen eller dager mensen er forsinket som nå..

AnonymBruker
Skrevet
På 28.6.2018 den 11.57, Inwe skrev:

Er du overvektig eller undervektig? Det kan ha stor innvirkning. Ellers går du på prevensjon? Da får du ikke vanlig mens uansett så da har det ikke så mye å si. Hvor lenge du har hatt mens har ingenting å si for om den er stabil. Jeg hadde ustabil mens da jeg var overvektig, nå kommer den omtrent på klokka hver gang. Det til tross for at jeg sluttet med p-pille (etter 15 år) for 3 måneder siden. 

Jeg er verken overvektig eller undervektig. Går heller ikke på prevensjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...