Gjest Sjokka Skrevet 23. februar 2019 #301 Del Skrevet 23. februar 2019 MrChristian tar endelig grep for Ă„ komme seg ut av sofaen. Han sĂžker nĂ„ tips pĂ„ snapchat for tips om hvilke slalomski han skal kjĂžpe. De mĂ„ vĂŠre for nybegynnere skriver han pĂ„ snap. At christian var nybegynner var jo lett Ă„ se i ski trekket igĂ„r og for en syting og klaging pĂ„ han om at han var trĂžtt og hadde vondt i beina. Godt han skaffer seg litt underholdning pĂ„ en lĂžrdags formiddag. For nĂ„ kan han sitte og svare de som kommer med tips til han pĂ„ snapchat. Hvorfor ikke bare spĂžr en ansatt i sportsbutikken om rĂ„d? Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
terteskjell Skrevet 23. februar 2019 #302 Del Skrevet 23. februar 2019 PĂ„ 16.2.2019 den 13.04, Sjokka skrev: Helt ĂŠrlig sĂ„ fĂ„r jeg vondt av Christian. Hvis han ikke er med moren sin, sĂ„ sitter han hjemme i sofaen alene. Kveld etter kveld ser vi han alene i stua si. IgĂ„r satt han ene og alene og hadde forspill. Hvorfor er han ikke med noen av de andre pĂ„ forspill istedenfor Ă„ sitte mutters alene? Han heiv innpĂ„ med bĂ„de Ăžl, cider og shotter, mens han filmer seg selv. (Det er ikke et sunnhetstegn nĂ„r en person drikker sĂ„ MYE alene) Alkohol skal vel vĂŠre noe man koser seg med i festlig lag etc?) Vi ser han er ute pĂ„ byen med en del mennesker, men virker mer opptatt av Ă„ filme kvelden enn Ă„ prate og vĂŠre sosial med folka. SĂ„ et par av jentene sĂ„ veldig motvillige ut til Ă„ bli filmet. Men Chris legger det ut allikevel. Kanskje pĂ„ tide at Chris ber om tillatelse til dette? Det er ikke lovlig. Selv om Chris selv elsker oppmerksomheten ved Ă„ legge seg selv ut pĂ„ snap, sĂ„ er det dermed ikke sagt andre liker det. Det jeg reagerer pĂ„ er at en voksen mann IKKE har venner. Hadde Chris hatt en beste kompis sĂ„ hadde det kommet fram pĂ„ SoMe. Gro legger ut om hvor drag han har pĂ„ damene?? Ok, merkelig han er singel da og aldri fĂ„r et forhold til Ă„ fungere? Det forteller meg heller hvor vanskelig og urimelig kravstor Chris er i sin sĂžken pĂ„ damer. Det med at han alltid er alene forteÄșler meg folk blir slitne og orker ikke Ă„ vĂŠre forlenge sammen med fyren. For hadde han vĂŠrt sĂ„ FANTASTISK OG MORSOM, sĂ„ hadde han hatt noen Ă„ gĂ„Â pĂ„ besĂžk til, samt fĂ„ besĂžk av. Hadde Chris hatt noen venner, sĂ„ hadde han heller ikke gĂ„tt pĂ„ besĂžk til mora si 5 dager i uka. NĂ„r vi attpĂ„til sĂ„ han spiste Valentines middag med mora, da roper jeg varsku her. FĂ„ deg et normalt liv Christian. Usunt at livet ditt kun skal handle om MrChristian (med andre ord deg selv) moren din og fulle kalas. Vi kan da ikke sitte Ă„ si at ett menneske ikke har venner fordi han er mye alene..  4 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Gjest Yng Plyng Skrevet 23. februar 2019 #303 Del Skrevet 23. februar 2019 Wow. Bare wow. Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Christina82 Skrevet 25. februar 2019 #304 Del Skrevet 25. februar 2019 TrĂ„den er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner, og stenges pĂ„ grunn av gjentatte ryddinger for samme regelbrudd.  Ninab82, mod 2 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg