Gå til innhold

Hva er historien bak brukernavnet ditt?

Fremhevede innlegg

Gjest Chicchi
Skrevet

Lå en boks med italiensk lakrissjokolade ved siden av meg da jeg lagde profilen. Navnet på boksen ble profilnavnet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg liker ordspill og KLM som laget morsomme navn i sine sketsjer - som Even Tyr Jr., Ulla Norakk, Ana Kronisme osv. Tror ikke de hadde noen Polly Ester, men jeg syntes det var morsomt og litt i deres ånd.  

• Liker 3
Skrevet

Mitt brukernavn er etter min favorittkarakter fra Ringenes Herre, Faramir, som blir utnevnt til prins av Ithilien på slutten av boka. :)

• Liker 1
Skrevet

Etter å ha prøvd ut en del navn som alle var brukt. Ble jeg litt oppgitt og skrev navnet mitt og det var ledig😂

• Liker 3
Skrevet

Jeg var med i et online byspill, så jeg laget mange byer rundt navnet stan. Istanbul og Gamla-stan. Siden har jeg brukt Stan der det passer. 

• Liker 1
Skrevet

Etter et veldig digg godteri som dessverre ikke finnes lenger 😭

• Liker 1
Skrevet

Jeg satt og skulle registrere meg som bruker på KG, etter å ha sittet og lest en del i ukesvis. Sleit litt med å finne på noe, så jeg spurte meg selv:"Hva vil du helst ha da?" og svaret som poppet frem i hodet da var "En million!". 

Jeg har ikke fått noen million ennå, men brukernavnet mitt ble nå "Million" da 🙂

For å ha et bilde som kunne ledsage brukernavnet, så googlet jeg ganske enkelt "million", og da poppet det frem bilder av flasken til den parfymen som heter "Million". Valgte den.

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg liker planter/blomster og Freesia er en vakker blomst. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvorfor kaller du deg det du kaller deg på Kvinneguiden? 

Det er fra min favorittfilm, som jeg har sett minst 100 ganger.

Men akkurat dette blir jo ganske poengløst å diskutere som AnonymBruker, eller hva?

Anonymkode: 8ff18...40a

• Liker 1
Gjest Overrasket
Skrevet

Fordi det er lett å overraske meg? :unsure:

Skrevet

Jeg skriver jo ikke under mitt fulle navn, men et alias. Mener å huske at både Alias og Anonym var opptatt, så da ble det pseudonym. Litt metahumor, med andre ord. Jeg ønsket en avatar som signaliserer anonymitet på en eller annen måte. Googlet anonym og syntes det passet bra med en lilla maske siden lilla er favorittfargen min. Men når det kommer til stykket, så skriver jeg (nesten) alltid som AB likevel

• Liker 2
Skrevet

Hadde akkurat klippa tånegla da jeg lagde profil

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Isambard skrev:

Fra en sang jeg hørte på. Synes "Isambard" var et rart og interessant navn. 

Jeg har tenkt islamabad eller noe sånt jeg. Noe religiøst eller etnisk. 

Anonymkode: 5471d...cca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Nevian skrev:

Mitt kommer fra et lite sted sør i Italia som heter Neviano. Jeg droppet o'en på slutten så det ikke skulle klinge så innmari italiensk.

Nå ble jeg interessert i dette stedet.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Million skrev:

Jeg satt og skulle registrere meg som bruker på KG, etter å ha sittet og lest en del i ukesvis. Sleit litt med å finne på noe, så jeg spurte meg selv:"Hva vil du helst ha da?" og svaret som poppet frem i hodet da var "En million!". 

Jeg har ikke fått noen million ennå, men brukernavnet mitt ble nå "Million" da 🙂

For å ha et bilde som kunne ledsage brukernavnet, så googlet jeg ganske enkelt "million", og da poppet det frem bilder av flasken til den parfymen som heter "Million". Valgte den.

Jeg liker måten du tenker på! Lykke til med den millionen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Pseudonym skrev:

Jeg skriver jo ikke under mitt fulle navn, men et alias. Mener å huske at både Alias og Anonym var opptatt, så da ble det pseudonym. Litt metahumor, med andre ord. Jeg ønsket en avatar som signaliserer anonymitet på en eller annen måte. Googlet anonym og syntes det passet bra med en lilla maske siden lilla er favorittfargen min. Men når det kommer til stykket, så skriver jeg (nesten) alltid som AB likevel

Kult å få et glimt av en ninja som deg her da 😎

Skrevet

Det er favoritt bokserien min fra da jeg var yngre:)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kult å få et glimt av en ninja som deg her da 😎

...sa AB, den største ninjaen på KG 😂

Skrevet

Leste en artikkel om General Douglas MacArthur rett før innlogging. Fargerik fyr med tittelen Supreme Commander. Ikke spesielt gjennomtenkt, men Supreme hadde vært litt i overkant.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...