AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #1 Del Skrevet 27. juni 2018 Når man har bestått oppkjøringa? At man skriver en liten hilsen og takker for den gode jobben han har gjort ? Eller vil det bli kleint ? Anonymkode: a92a5...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #2 Del Skrevet 27. juni 2018 Han syns sikkert det er hyggelig, men det er ikke forventet. Anonymkode: 4a417...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lipglossy Skrevet 27. juni 2018 #3 Del Skrevet 27. juni 2018 Jeg hadde ikke gjort det, men det går nok ann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 27. juni 2018 #4 Del Skrevet 27. juni 2018 Jeg gjorde det, hun synes bare det var hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 27. juni 2018 #5 Del Skrevet 27. juni 2018 Ja, hvis du synes han har fått deg gjennom det på en fin måte og dere har hatt en god tone gjennom prosessen, så er det bare hyggelig, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #6 Del Skrevet 28. juni 2018 Sendte melding, takk for det skrev han.... Betyr det at han satt pris på meldingen ? Anonymkode: a92a5...1ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 28. juni 2018 #7 Del Skrevet 28. juni 2018 Vanlig er det vel ikke. Men definitivt veldig trivelig! Jeg hadde satt veldig pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juniper Skrevet 28. juni 2018 #8 Del Skrevet 28. juni 2018 Han svarte i hvert fall høflig. Med mindre du planlegger å sjekke han opp ville jeg la det ligge! Jobben hans å hjelpe folk igjennom den biten der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå