Gå til innhold

Bivirkninger Cerazette?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har opplevd bivirkninger med Cerazette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt Cerazette i snart 3 mnd. Har ikke hatt noen bivirkninger annet enn at jeg har blødd litt hver eneste dag siden jeg begynte. Har ikke hatt vanlig mens heller. Det er visst mange som har opplevd slike blødninger, og det går heldigvis over.

Gjest Ms Chanandler Bong
Skrevet

Var så og si konstant kvalm den første 11/2mnd jeg brukte Cerazette. Har også hatt endel magesmerter. Håper det avtar snart, ellers er det tilbake til legen for å starte på 0 igjen.

På den positive siden så har jeg mistet mensen etter at jeg begynte på disse pillene. :sjarmor:

• 6 år senere...
Skrevet

Har gått på cerazette i 6 mnd. Har hadt noen forferdelige humørsvingninger. Men det er borte nå. Men har fått utrolig mye kviser av de, de har jeg ennå. Utrolig plagsomt, siden jeg ikke er vandt å ha kviser.

Skrevet

Jeg gikk fra p-piller med to hormoner til Cerazette, og fikk tilbake en del av problemene jeg hadde før jeg begynte på p-pillene; svette, fett hår og litt kraftig hårvekst. Men dette er vel mer avtagende virkning av p-piller enn bivirkninger av Cerazette. Ellers har jeg mistet mensen i den forstand at jeg ikke lenger blør månedlig. Innimellom kan jeg plutselig få en mensblødning, men da en kortvarig oh moderat blødning. Dette har jeg fått to ganger iløpet av 7 mnd, så jeg klager ikke :) Det som irriterer meg mest er at sexlysten er enda mer skranten på Cerazette enn den var på p-pillene, og at jeg kan få små blødninger/brun utflod etter sex. Jeg har også opplevd (etter en ganske heftig omgang med mange orgasmer) å blø skikkelig etterpå og få sterke menskramper, men jeg er ikke sikker på om dette er pga Cerazette. Jeg har nettopp vært til nøye undersøkelse hos gynekolog, så jeg skal nå være frisk som en fisk og ikke feile noe i underlivet.

Alt i alt er jeg fornøyd med Cerazette, men savner mer sexlyst og er litt lei av å bekymre meg for blødninger etter sex.

Skrevet

Mistet sexlyst, la på meg og humørsvingninger.

Skrevet

Tråden er seks år gammel...? :fnise:

Skrevet

Tråden er seks år gammel...? :fnise:

Ja og så? Folk går da fremdeles på Cerazette og mange lurer på det samme som for seks år siden angående bivirkninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...