Gå til innhold

Tissetrengt på byen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Se for deg dette: du er ute på byen, skikkelig tissetrengt og sjansen for å finne et ledig toalett er omtrent lik null.

Hvis du tisser ute, risikerer du bot, men en vil vel ikke tisse på seg heller.

Hva er det minste ondet her?

Anonymkode: bde47...094

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går bare på do før det blir så krise at jeg må ta stilling til din problemstilling.. 

Anonymkode: e497d...e12

AnonymBruker
Skrevet

Norge er helt rævva når det kommer til offentlige toaletter... 

Anonymkode: b8c2c...54d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Må man så må man. Bot får du hvis du blir tatt, men alternativet til å finne et hjørne eller lite smug er å pisse i buksa. Det står man selvfølgelig fri til å gjøre, men da risikerer jeg heller en liten bot.

Anonymkode: a82e6...7ca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg finner et sted å tisse. Hva skal man ellers gjøre når det ikke finnes en do og man må.

Anonymkode: 0e358...6d8

AnonymBruker
Skrevet

Man tisser ikke på åpen gate. De fleste med fornuften i behold prøver å gjemme seg.

Anonymkode: 4fc5f...7df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har tissa i flere hjørner. Ingen som ser meg da. Eller blant noen busker i en park. Eller gå inn på nærmeste pub og gå på do der.

Anonymkode: cde08...80b

AnonymBruker
Skrevet

Bruk svart treningstights. Det er ingen som ser det om du tisser på deg i den. Når du drikker øl er jo tisset blankt som vann og etterlater seg ingen lukt. Ikke synes det på tightsen når den er sort. 

Er du jente kan du sette deg et sted. F.eks en benk. Er du mann så kan du snu deg litt vekk eller lignende når du bare lar det komme.

Ligger også masse guider på internett om tips om hvordan du får tisset i urbane miljøer. F.eks at en mann står intill hullet i en søppeldunk og ser på mobilen sin. Mens han i praksis har åpnet glidelåsen og tisser i søppeldunken osv osv. 

Må man så må man. Vi skal ikke straffes for at det ikle finnes offentlige toaletter. Så da må man være kreativ. Det er også farlig å holde seg for mye. 

Se video om triks og hint her:

Anonymkode: d7561...e08

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...