AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Se for deg dette: du er ute på byen, skikkelig tissetrengt og sjansen for å finne et ledig toalett er omtrent lik null. Hvis du tisser ute, risikerer du bot, men en vil vel ikke tisse på seg heller. Hva er det minste ondet her? Anonymkode: bde47...094
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Jeg går bare på do før det blir så krise at jeg må ta stilling til din problemstilling.. Anonymkode: e497d...e12
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #3 Skrevet 27. juni 2018 Norge er helt rævva når det kommer til offentlige toaletter... Anonymkode: b8c2c...54d 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #4 Skrevet 27. juni 2018 Må man så må man. Bot får du hvis du blir tatt, men alternativet til å finne et hjørne eller lite smug er å pisse i buksa. Det står man selvfølgelig fri til å gjøre, men da risikerer jeg heller en liten bot. Anonymkode: a82e6...7ca 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #5 Skrevet 27. juni 2018 Jeg finner et sted å tisse. Hva skal man ellers gjøre når det ikke finnes en do og man må. Anonymkode: 0e358...6d8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #6 Skrevet 27. juni 2018 Man tisser ikke på åpen gate. De fleste med fornuften i behold prøver å gjemme seg. Anonymkode: 4fc5f...7df 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #7 Skrevet 27. juni 2018 Har tissa i flere hjørner. Ingen som ser meg da. Eller blant noen busker i en park. Eller gå inn på nærmeste pub og gå på do der. Anonymkode: cde08...80b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2018 #8 Skrevet 28. juni 2018 Bruk svart treningstights. Det er ingen som ser det om du tisser på deg i den. Når du drikker øl er jo tisset blankt som vann og etterlater seg ingen lukt. Ikke synes det på tightsen når den er sort. Er du jente kan du sette deg et sted. F.eks en benk. Er du mann så kan du snu deg litt vekk eller lignende når du bare lar det komme. Ligger også masse guider på internett om tips om hvordan du får tisset i urbane miljøer. F.eks at en mann står intill hullet i en søppeldunk og ser på mobilen sin. Mens han i praksis har åpnet glidelåsen og tisser i søppeldunken osv osv. Må man så må man. Vi skal ikke straffes for at det ikle finnes offentlige toaletter. Så da må man være kreativ. Det er også farlig å holde seg for mye. Se video om triks og hint her: Anonymkode: d7561...e08 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå