Gå til innhold

Grå misfarget fortann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en grå tann, på siden av den ene fortannen oppe. Er mest grå ved roten. Har hatt noen hull, men tar godt vare på tennene mine. Har sånn tannregulerings-ting bak. Oppdaget det i 16-årsalderen, har blitt verre med årene. Nå ser man den grå tanna godt, og det er dritstygt å se på, ser ut som en heks. Snuser og røyker ikke heller!!

Har noen opplevd noe lignende, og hva kan være årsaken til dette??

Anonymkode: 8b09f...e53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er død? Kan vel dø både ved blått og grått?

AnonymBruker
Skrevet

Spør tannlegen din? Jeg hadde også en tann som hadde litt stygg farge/grå på et sted, men da var det pga en fylling som hadde blitt misfarget av noe jeg hadde spist (aner ikke hva). Byttet fyllingen og fint siden.

Anonymkode: 2f053...f48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør tannlegen din? Jeg hadde også en tann som hadde litt stygg farge/grå på et sted, men da var det pga en fylling som hadde blitt misfarget av noe jeg hadde spist (aner ikke hva). Byttet fyllingen og fint siden.

Anonymkode: 2f053...f48

Har ikke hatt fylling bak den tannen... men bestiller time så fort jeg kan nå! Orker ikke å være 20 år og se ut som en heks.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Regn skrev:

Den er død? Kan vel dø både ved blått og grått?

Den har ikke blitt skadet så langt jeg vet? Så skjønner ikke hvordan den kan ha dødd... men det er jo kanskje mulig??

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den har ikke blitt skadet så langt jeg vet? Så skjønner ikke hvordan den kan ha dødd... men det er jo kanskje mulig??

Den jeg vet om som vart slik hadde vært rotfylt så sikkert ikke det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...