Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal på ferie om 5 uker og ønsker da å gå ned noen kilo. MINST 5 kilo er det jeg håper på. Men er det veldig dumt å gå på en diett i en måneds tid? Vil det være veldig ødeleggende for tiden etter en diett?

Hvis noen har forslag på en enkel og grei diett så fortell gjerne :)

Anonymkode: 026c8...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli eller fornøyd med kroppen din 😄 Hva er grunnen til at du ønsker og gå ned 5 kilo på en mnd? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hadde vært det beste det! 

Har vel lyst til å føle meg litt bedre når jeg er på ferie :)

Anonymkode: 026c8...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke nødvendigvis gått på diett, men fokusert på et sunt kosthold med mye grønt, mindre karbohydrater etc. Matopplevelsen kan bli like god, man er bare nødt til å tenke litt annerledes. Det jeg ville fokusert på, er en aktiv hverdag. Med dette mener jeg ikke timesvis på treningssenter, men bruk beina fatt! Løping/jogging/gåing i motbakke har mye større effekt enn man kanskje tror. Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan fint gå på diett en måned, men det spørs jo helt hvor lavt du skal legge deg på kaloriene. For å ikke gå opp igjen etter dietten kan det være lurt å tilføye kalorier gradvis igjen, noe som kan være vanskelig på ferie. Men etter kun en måned på diett tror jeg ikke det er et problem. Hvor lenge skal du være borte og skal du fortsette etter du kommer hjem? 

Om du vil ta det gradvis følg denne her: Si at du spiser 1500 kcal i en måned, så innfører du 100 og 100 kalorier i uken etterpå. Så i uke 1 etter dietten spiser du 1600 kcal hver dag, i uke 2 1700 kcal hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...