AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #1 Skrevet 26. juni 2018 Hei! Vi er to jenter som skal til Hellas i 1 uke. Hvor mye penger tror dere er normalt å bruke i lommepenger på 1 uke i syden? Vi har inkludert frokost, og utenom dette tenker vi altså på middag, strand og uteliv. Anonymkode: 9e07c...17e
NewInTown Skrevet 26. juni 2018 #2 Skrevet 26. juni 2018 Jeg pleier å beregne ca. 1000 kr dagen, da er jeg litt i overkant, men som regel går det opp i opp når man shopper litt i løpet av uken også. Uteliv er jo en post som virkelig kan skyte budsjettet i været da, om dere er av typen som liker å ta 5-6-7 drinker i løpet av en kveld.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #3 Skrevet 26. juni 2018 Dere bør ha 500 kr pr dag. Kan spise billig. Drinker er relativt dyr. Også prisforskjeller innad i Hellas. Typiske turistøyer har gjerne et høyere prisnivå. Hvor skal dere? Anonymkode: 766a8...90a
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #4 Skrevet 26. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dere bør ha 500 kr pr dag. Kan spise billig. Drinker er relativt dyr. Også prisforskjeller innad i Hellas. Typiske turistøyer har gjerne et høyere prisnivå. Hvor skal dere? Anonymkode: 766a8...90a Vi skal til hersonissos!:) Anonymkode: 9e07c...17e
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #5 Skrevet 26. juni 2018 Man klarer seg på mye mindre, men det er deilig å ikke spinke og spare nør man først har unnet seg en ferietur. Jeg ville sagt 1000 kr per dag, hvis dere ikke har all inclusive, i allefall. Men jeg er glad i en drink eller to, spise spennende mat (lunsj og middag) og kanskje kjøpe noe småtteri i tillegg... så tar man kanskje taxi eller betaler inngang på events eller museer Anonymkode: 7a482...21b
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #7 Skrevet 26. juni 2018 Jeg regner alltid 1000 kr dagen når jeg er i syden. Skal du ligge et par dager på stranden går det kanskje ikke så mye penger, men plutselig får dere lyst til å leie bil å kjøre rundt en dag. Sånn sett pleier det å jevne seg ut i løpet av ferien. Når jeg er på ferie har jeg hvertfall lyst til å gjøre det jeg vil uten å spare. Anonymkode: f176d...cbb
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2018 #9 Skrevet 27. juni 2018 Drinker er fort hundrelappen pr. stk., får vel 2 øl for det samme. Minimum 1000 kroner pr. hode om det skal holde til lunsj, middag og litt transport i tillegg. Eventuelt kan du jo satse på å bli påspandert, men da har du innpåslitne klegger etter deg resten av kvelden. Som forsåvidt er forståelig, guttene spanderer jo i håp om å få seg et ligg. Anonymkode: 17e2d...8e6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå