Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mottok akkurat poengsummen min fra skoleoppgaven i arkitektur, og er veldig usikker på om jeg kommer inn. Lurer veldig på hvordan nivået er i år. Noen som vil dele hvordan det gikk?

Anonymkode: d5d57...ca7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg mottok også i dag, ååååh, si poengsummen din, da! Jeg fikk 64. 

Når jeg legger sammen denne og skolepoengene går det ikke så bra, om jeg sammenlikner med poengsummen fra i fjor. Og året før er det enda verre! Mitt eneste håp er derfor at alle har scoret lavere enn i fjor pga dommerne på oppgaven er strengere eller oppgavene vanskeligere. 

Anonymkode: 0fbfe...37f

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Når jeg legger sammen denne og skolepoengene går det ikke så bra, om jeg sammenlikner med poengsummen fra i fjor. Og året før er det enda verre! Mitt eneste håp er derfor at alle har scoret lavere enn i fjor pga dommerne på oppgaven er strengere eller oppgavene vanskeligere. 

Jeg fikk bare 62 poeng, 114 sammenlagt (som er litt under grensen fra i fjor). Mitt håp er også at de er ekstra strenge i år :P

HI

Skrevet

Ja. Det kan jo hende: i fjor var grensen én ting, året før en annen (enn dog høyere....) så det betyr nok at juryen varierer litt og oppgavene også.

Har du bare søkt arkitekt? Gått forskole? 

Og: har du noe inntrykk av skolen? Jeg har hørt den er veldig bra, men ALT av erfaringer/inntrykk er relevant!

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, taekwon skrev:

Ja. Det kan jo hende: i fjor var grensen én ting, året før en annen (enn dog høyere....) så det betyr nok at juryen varierer litt og oppgavene også.

Har du bare søkt arkitekt? Gått forskole? 

Og: har du noe inntrykk av skolen? Jeg har hørt den er veldig bra, men ALT av erfaringer/inntrykk er relevant!

Har også hørt mye bra om skolen, både mtp miljøet og det faglige. Og hvis man vil bli arkitekt, er det ikke så veldig mange  alternativer i Norge. 

Jeg søkte på alle tre linjene, og kom videre til 2. opptaksprøve på alle. Men arkitekt er helt klart på første plass. Har heller ikke gått noe forskole, er det vanlig?

HI

Skrevet

Jeg vet ikke! Jeg har en venninne som går der, og hun sier at flere i klassen gikk på Krabbesholm, eller "forskoler" i Norge. Selv  har jeg et ganske dårlig inntrykk av forskolene i norge, men ja.

Lykke til da!

Gjest miss_trillian
Skrevet

Søkte på både landskapsarkitektur og design, men håper mest på å komme inn på design. Syntes lørdagen gikk helt elendig siden vi hadde samme oppgaver som de på arkitektur, men endte opp med 81 poeng. På design gikk det bedre, da jeg fikk 107 (krysser alle fingre for å komme inn). 

Både gleder og gruer meg til å få svar fra samordna ahhh

Lykke til allesammen! :)

Skrevet

Jeg synes det høres kjempebra ut, jeg! Det gikk forferdelig for meg med 60 ish poeng, så du kan neppe klage med 80 og over 100! 

Er det noen som vet hvordan miljøet er på skolen? 

• 11 måneder senere...
Skrevet

Jeg fikk svar nå, 108 av 120 mulige på landskapsarkitektur, men jeg skjønner ikke helt; er karakterpoeng og alderspoeng etc i tillegg til dette? Hva er sjansen for å komme inn da liksom? 🙂

• 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.6.2018 den 23.55):

Hei!

hei! 

jeg har gått 60 poeng og med snittet mitt ligger jeg på 105 ca. kom du deg inn? 

Anonymkode: a444b...096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...