Gå til innhold

Pengene tilbake fra fotografen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fr. Fryd

Noen fler enn oss som har vært mektig skuffet over bildene fra profesjonell fotograf?

Bildene våre var veldig, veldig dårlige og vi synes det er surt å ha betalt så mye penger for et elendig produkt. Vi kommer til å be om å få tilbake penger.

Noen som har vært i samme situasjon? Fikk dere tilbake noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært i samme båt som deg, men jeg kan faktisk ikke tenke meg noe som er surere enn at brudebildene er ødelagt fordi fotografen gjorde et slett arbeid.

Fotografi er et håndverk, og på lik linje som andre håndverk må en jo kunne ha reklamasjonsrett, eller ihvertfall muligheten til å klage på.

Å siden det er ganske vanskelig for de fleste, og for å ikke snakke om dyrt, å ta disse om igjen så så synes jeg dere burdte ha rett til å få tilbake pengene deres.

La oss få høre hvordan det går da!!!!!!!!!!!

Å håper for dere skyld at det er tatt mange " amatør" bilder dere er fornøyd med. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det kommer til å blir vanskelig!

Hvordan er de dårlige da, blasse, dårlig bakgrunn, eller er det dere selv dere ikke er fornøyd med. Og hvordan var været? Fint vær er faktisk det vanskligste, for å få bra bilder.

Jeg var heller ikke fornøyd, men gjorde ingenting med det. Men da var grunnen at det var meg selv jeg ikke var fornøyd med.

Det eneste bildet jeg syntes var fint, var av jenta vår som var brudepike.

Det hadde han tatt uten at det var planlagt, og det har vi fått mye skryt for.....

Bra det er noen i familien som er fotogen... :wink:

Men du kan jo selfølgelig gjøre ett forsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...