Gå til innhold

Flatere mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, hvordan få flatere mage? 

Jeg har allerede slanket meg fra 75 til 55 kilo. Jeg har begynt å løpe, og gått fra å klare planken i syv sekunder til tre minutter. Jeg har blitt så mye sprekere og sunnere. 

Men magen er der fremdeles. Som en ballong! 

Jeg er heldig fornøyd med resten av kroppen, og har ikke lyst å slanke meg veldig mye mer - jeg er allerede blitt litt smal i ansiktet. Noe mer vil bare se hult ut. 

Er det noen øvelser eller triks som kan få megen mer på plass? Det er fremdeles litt flesk på den, og løs hud selvsagt. Den løse huden er ikke så mye problem. Mer at magen fremdeles står rett ut! 

Anonymkode: 288bb...f51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fettet vil gradvis forsvinne om du fortsetter trene som du gjør nå, men magefett kan være vanskelig og treigt å bli kvitt

Mulig du er litt oppblåst også

Anonymkode: e4dff...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor lang tid du brukte på å gå ned fra 75 til 55, men kroppen bruker en stund på å stramme seg inn. Bare fortsett å trene (og holde stabil vekt), så vil kroppen stramme seg inn. Prøv å variere litt på styrketrening - veksle litt mellom magen og ryggen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 48 kilo og har også "stor" mage. Det siste fettet blir rett og slett ikke borte, og i tillegg er jeg vel oppblåst. Du kan jo håpe på at den vil bli litt flatere over tid, men det er ikke alle som har "flat-mage-genet" uten å måtte gå ned usunt mye i kroppsfett

Anonymkode: a4021...dbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte ett år på vektnedgangen, og har holdt vekta stabil i ett år. Selvsagt svinger det opp og ned et par kilo, men stabilisert på 54-56.

Jeg kan egentlig ikke gå ned så mye mer uten å se altfor tynn ut. Det er bare det mageflesket som er veldig vanskelig å bli kvitt. 

Anonymkode: 288bb...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at du ikke er oppblåst? Jeg veier 55 kilo og har flat mage ofte om morgenen, men den blir stor og bollete på kvelden (synes jeg) fordi den blir oppblåst. Har lært meg å leve med det. 

Anonymkode: 255fd...d90

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vært gravid? Det hender at magemusklene "deler seg" etter et svangerskap og at det da kun er operasjon som kan fikse det.. Da hjelper det ikke hvor mye man går ned i vekt eller hvor mye man trener..

Anonymkode: 37619...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært gravid. 

Blir oppblåst i løpet av dagen ja. Men kjenner jo at jeg har et lag med fett på magen fremdeles. 🙃

Anonymkode: 288bb...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vært gravid. 

Blir oppblåst i løpet av dagen ja. Men kjenner jo at jeg har et lag med fett på magen fremdeles. 🙃

Anonymkode: 288bb...f51

Hmm.. 🤔 Har du noen allergier? Det kan gi oppblåst mage.

Anonymkode: 37619...2c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hmm.. 🤔 Har du noen allergier? Det kan gi oppblåst mage.

Anonymkode: 37619...2c6

Nei, ikke som jeg vet. Men jeg har alltid hatt bollemage. Hadde håpt den forsvant med vektnedgang. 

Anonymkode: 288bb...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke vært gravid. 

Blir oppblåst i løpet av dagen ja. Men kjenner jo at jeg har et lag med fett på magen fremdeles. 🙃

Anonymkode: 288bb...f51

Fett eller hud? Kan du forskjellen 😅? 55 kg er ikke mye fordelt på hele kroppen. Gjør mageøvelser hver eneste dag , hvis de du bruker ikke fungerer må du nok teste ut noen nye øvelser . 

Anonymkode: 3daba...8a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått mye flatere mage etter at jeg kuttet ut korn, stivelsesrike matvarer, sukker, frukt og sånt. Vekta er ca den samme, men det er stor forskjell på magen. Jeg har fått kommentarer på om jeg har fettsugd magen.

Anonymkode: 1ba0c...8ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekk inn magen når du trener magemuskler.

Anonymkode: db107...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magen min har blitt synlig flatere etter to uker på et vegansk kosthold. Gleder meg til å se hva kostholdet gjør videre. Jeg trener det samme og spiser mer 😊

Endret av Inwe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...