Gå til innhold

Katharina Andresen


Nobile

Anbefalte innlegg

https://www.dagbladet.no/kjendis/foler-seg-trakket-pa-etter-ansettelse---hengt-ut-av-voksne-mennesker/69935433

Siden hun selv er voksen mener jeg hun må klare å se at det blir diskusjoner når hun får prosjektstillinger/ engasjementer hun ikke er kvalifisert for utdannelsesmessig, og uten at disse stillingerne blir lyst ut.  

Hva mener dere ? 

 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Helt enig. Ja til offentlig debatt om slike ansettelser, for dette er ikke greit. 

Og hvis man skal ha en slik jobb må man ha ryggrad til å stå i det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twitteren hennes gav meg avsmak for Katharina, respoensen var en eksersis i privilegium. Det her handler jo ikke om henne i det hele tatt sånn egentlig, men om prosessen i offentlige ansettelser.

 

 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke at det allerede var en tråd om dette under emnet Aktuelt, så da trengs kanskje ikke denne tråden 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Nobile skrev:

Så ikke at det allerede var en tråd om dette under emnet Aktuelt, så da trengs kanskje ikke denne tråden 🙈

Kjekt med en rampelystråd også med tanke på at det blir sikkert ikke siste gang vi hører om unge frøken Andresen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna til fiffen ordner seg alltid selv om de mangler ordentlig utdanning og roter rundt. Seiler rett inn i prestisjejobber likevel, de. Det var jo det samme med lille Marius. *Poff*, så var han fancy schmæncy redaktør, liksom. Uken før var han motedesigner. Utdanning og rette kvalifikasjoner er mest for tapere med arbeiderklassebakgrunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, O.G. skrev:

Twitteren hennes gav meg avsmak for Katharina, respoensen var en eksersis i privilegium. Det her handler jo ikke om henne i det hele tatt sånn egentlig, men om prosessen i offentlige ansettelser.

 

 

Innovasjon Norge - really??? Dette var et skikkelig mageplask! Her er det bare å legge seg flate. Rett og slettt et hån mot alle ferdigutdannede, kvalifiserte og hardtarbeidende unge mennesker der ute. Hva har denne unge arvingen på CV'en? En 

avbrutt utdannelse og en bot for fyllekjøring......

Endret av Fiji
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fiji skrev:

Innovasjon Norge - really??? Dette var et skikkelig mageplask! Her er det bare å legge seg flate. Rett og slettt et hån mot alle ferdigutdannede, kvalifiserte og hardtarbeidende unge mennesker der ute. Hva har denne unge arvingen på CV'en? En 

avbrutt utdannelse og en bot for fyllekjøring......

Jepp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fiji skrev:

Innovasjon Norge - really??? Dette var et skikkelig mageplask! Her er det bare å legge seg flate. Rett og slettt et hån mot alle ferdigutdannede, kvalifiserte og hardtarbeidende unge mennesker der ute. Hva har denne unge arvingen på CV'en? En 

avbrutt utdannelse og en bot for fyllekjøring......

Eller er det TO avbrutte utdannelser? En i Amsterdam og en på BI.. tror ikke det er særlig mye trøkk i denne jenta, godt hun har en formue å falle tilbake på. Tweeten hennes er jo helt absurd.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars rike pike.... HR-jobb i Innovasjon Norge kjenner jeg flere ferdigutdannede som kunne tenke seg. De trenger erfaring for å komme seg videre.... Dårlig og kunnskapsløs ledelse - eller venninne med mor? 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært mye klokere av henne å holde kjeft. Å trekke «jeg er ung-kortet» gir jo kritikerne masse ammunisjon, særlig når man samtidig forteller om hvor privilegert man er.

Ærlig talt synes jeg Innovasjon Norge har opptrådt mer kritikkverdig enn Katharina Andresen. Som offentlig organisasjon forventer jeg at de skal være langt mer profesjonelle. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ullvott skrev:

Det hadde vært mye klokere av henne å holde kjeft. Å trekke «jeg er ung-kortet» gir jo kritikerne masse ammunisjon, særlig når man samtidig forteller om hvor privilegert man er.

Viser jo hvor smart hun ikke er.

1 time siden, Ullvott skrev:

 

Ærlig talt synes jeg Innovasjon Norge har opptrådt mer kritikkverdig enn Katharina Andresen. Som offentlig organisasjon forventer jeg at de skal være langt mer profesjonelle. 

IN har drette på draget seriøst her, men Kath viser seg ikke akkurat ydmyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Ullvott said:

Det hadde vært mye klokere av henne å holde kjeft. Å trekke «jeg er ung-kortet» gir jo kritikerne masse ammunisjon, særlig når man samtidig forteller om hvor privilegert man er.

Ærlig talt synes jeg Innovasjon Norge har opptrådt mer kritikkverdig enn Katharina Andresen. Som offentlig organisasjon forventer jeg at de skal være langt mer profesjonelle. 

Ung, og kvinnekortet ja. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...