Gå til innhold

Bestille fra kondomeriet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å bestille litt fra kondomeriet, men vet ikke om jeg tør. 

Kan de på posten se hvem avsender er?

Har noen evn forslag til andre steder hvor det er 100% anonymt? :) 

Anonymkode: 48155...5ec

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kondomeriet er diskretet og bruker navnet på firmaet (eller noe slikt) og ingen logoer. Man kan ikke se at pakken er fra Kondomeriet. 

Anonymkode: cfacf...26f

AnonymBruker
Skrevet

De på posten kan ikke se at du har fått noe fra kondomeriet. Det de ser er at det er fra "Gøy på nett" eller "Lek på nett" eller ett eller annet sånt noe. 

Eneste grunnen de på posten skulle ha til å vite hvor det er fra er hvis de har bestilt fra samme sted selv og vet at "gøy på nett" er sexbutikk og ikke lekebutikk. 

Anonymkode: bcc92...ab9

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg bestille fra kondomeriet brukte de en enkel brun pappeske, uten noen former for logo. Avsender stod som Bring Avd. 50

Anonymkode: 3093c...758

AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar! Da skal jeg bestille meg litt. :)

Anonymkode: 48155...5ec

AnonymBruker
Skrevet

De sender det i veldig diskre esker.

Nå jobber jeg forøvrig i posten, og vi som jobber der er veldig lite opptatt av hvem som er avsender, vår jobb er å konsentrere oss om navn og adresse til mottakeren. Vi bryr oss ikke noe om avsender før pakken eventuelt må sendes i retur. Tror ikke noen av mine kollegaer hadde reagert om det sto kondomeriet som avsender heller 🙂 

Anonymkode: 5d7a5...137

• Liker 1
Gjest LiMaSK
Skrevet

Har bestilt mange ganger, aldri stått noe navn og logo. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sender det i veldig diskre esker.

Nå jobber jeg forøvrig i posten, og vi som jobber der er veldig lite opptatt av hvem som er avsender, vår jobb er å konsentrere oss om navn og adresse til mottakeren. Vi bryr oss ikke noe om avsender før pakken eventuelt må sendes i retur. Tror ikke noen av mine kollegaer hadde reagert om det sto kondomeriet som avsender heller 🙂 

Anonymkode: 5d7a5...137

Jobbet på posten for mange år siden jeg også, og jeg brydde meg virkelig ikke jeg heller, så dersom man ikke har en nær venn eller familiemedlem som jobber på posten som man ikke vil skal vite hvem man får pakker av, så er det ikke noe problem.

Eneste gangen jeg har vært litt flau var da eieren av en sexbutikk her i byen kom i luka mi for å sende en hel masse med leketøy som var bestilt i nettbutikken, og jeg hadde vært innom butikken bare noen dager før.

Jeg tror ikke han kjente meg igjen, men det var litt flaut allikevel. 

Anonymkode: bcc92...ab9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...