Filicia Skrevet 25. juni 2018 #1 Skrevet 25. juni 2018 Dere som er kronisk ensomme og alene. Velger dere det selv? Eller er det fordi dere ikke klarer det sosiale mellom mennesker? At dere prøver å få venner men ikke får til pga. psyken? At dere vil men ikke får det til. Med meg er det det siste her. Jeg vil men får det ikke helt til fordi hvem vil være venn med meg? Jeg har opplevd så mange ganger at folk bare går siden jeg er altfor kjedelig å være sammen med og ikke flink nok som venn. Jeg er misslykka og udugelig som person som aldri får til det vanlige liv. Det jeg ønsker meg mest i livet er å ha en venninne.
Elán Skrevet 25. juni 2018 #2 Skrevet 25. juni 2018 Det er litt både og hos meg... Jeg VIL ha venner, men samtidig klarer jeg ikke ha kontakt med folk. Da søker jeg heller ensomheten. Jeg er også fryktelig redd for avvisning, så jeg tar ikke kontakt med folk. 1
Filicia Skrevet 25. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2018 Jeg er også livredd for avvisning og har opplevd dette altfor mange ganger at jeg er sikker på at det er meg det er noe galt med. Tar alt så innmari personlig og følelsene tar helt overhånd og knekker meg helt fullstendig. Og for hver gang jeg ikke får til jo mere nederlag er det for meg og jeg trekker meg bare enda mere ned i gjørma over hvor taper jeg er. Trist at du også føler det sånn Elan.
Elán Skrevet 25. juni 2018 #4 Skrevet 25. juni 2018 1 time siden, Filicia skrev: Jeg er også livredd for avvisning og har opplevd dette altfor mange ganger at jeg er sikker på at det er meg det er noe galt med. Tar alt så innmari personlig og følelsene tar helt overhånd og knekker meg helt fullstendig. Og for hver gang jeg ikke får til jo mere nederlag er det for meg og jeg trekker meg bare enda mere ned i gjørma over hvor taper jeg er. Trist at du også føler det sånn Elan. Klem ❤️
godjenten Skrevet 25. juni 2018 #5 Skrevet 25. juni 2018 Du må aldri tro du er for kjedelig til å være noens venn! 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 Filicia: Hvor i landet er du fra? Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Kanskje du bor i nærheten av meg. 😊 Anonymkode: 666d8...ef7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #7 Skrevet 25. juni 2018 har sett i en annen tråd at filicia skrev om ensomhet, og at noen prøvde å bli venn med henne. håper hun tar imot en utstrakt hånd; kan ikke bare være sosial på nett. jeg skyver mange fra meg, men trenger litt menneskelig kontakt. det gjør vi alle, klem til filicia💚 Anonymkode: 44f5a...eb4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2018 #8 Skrevet 26. juni 2018 På 25.6.2018 den 15.14, Filicia skrev: Jeg er også livredd for avvisning og har opplevd dette altfor mange ganger at jeg er sikker på at det er meg det er noe galt med. Tar alt så innmari personlig og følelsene tar helt overhånd og knekker meg helt fullstendig. Og for hver gang jeg ikke får til jo mere nederlag er det for meg og jeg trekker meg bare enda mere ned i gjørma over hvor taper jeg er. Trist at du også føler det sånn Elan. Kjenner meg igjen. Og jeg er godt voksen. Har ADHD og blir alltid litt for mye.... Og da avvises jeg.... Anonymkode: fe624...d85
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå