Gå til innhold

Svar ifm nettdating

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 

Jeg er ny på sukker og har stort ingen erfaring med nettdating. Har vært i lange forhold og aldri hatt noe behov for å bevege meg ut i dette. Før nå. 

På onsdag fikk jeg melding av det som virker som en veldig bra mann. Vi har snakket løpende gjennom helgen, begge har vært like aktive og det virker som vi begge leter etter det samme og har egenskapene som den andre søker. Jeg er overrasket over at han skrev såpass mye gjennom helgen da han hadde sønnen hjemme. Så i går kveld, rundt 7 tiden ble det rolig. Har ikke hørt noe etter det. Dette er sikkert ingenting å tenke på, men når man er uerfaren med nettdating så er dette ukjent territorie.

Regner med det kan være normalt at det plutselig kan gå litt tid mellom meldinger? Han virker veldig interessert så jeg blir litt overrasket om han plutselig kutter meg ut, men er jo forberedt på det også ... 😔 

Anonymkode: 59f1c...37d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han ser på VM i fotball? eller at han kanskje driver med noe som krever litt av ham. Jeg svarer sjelden når jeg har barna hjemme eller er på treningsstudio. Eller eventuell kan du begynne å starte samtalen :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, matrobot skrev:

Kanskje han ser på VM i fotball? eller at han kanskje driver med noe som krever litt av ham. Jeg svarer sjelden når jeg har barna hjemme eller er på treningsstudio. Eller eventuell kan du begynne å starte samtalen :) 

Takk for svar 😊

Nei, han ser ikke VM, han er ikke fotball interessert 🙊

For meg er det jo vanskelig å spekulere i hva han driver med. Noe jeg ikke ønsker å gjøre heller.

Jeg er litt mer ute hva som er normalen knyttet til responstid når man har en samtale. Selvfølgelig er det ikke alltid man kan svare med det samme eller ila. kort tid. Ting kan dukke opp og man kan ha det travelt. Han har en hobby som han har fortalt mye om og som jeg vet er tidkrevende, særlig på denne tiden av året.

Var liksom bare litt snodig at det ble rolig etter å ha snakket løpende siden onsdag, og at han samtidig tok seg tid til å prioritere å snakke med meg / bli kjent mens sønnen var hjemme 🙂 Noe jeg absolutt ikke hadde forventet. 

Tror jeg overtenker dette 😅

Skrevet

Er jo litt slitsomt å skrive mld heeeele tiden da. Regner med at du hører fra han igjen, høres sånn ut 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ariadne# skrev:

Er jo litt slitsomt å skrive mld heeeele tiden da. Regner med at du hører fra han igjen, høres sånn ut 🙂

Takk for svar ! 🙂

Jeg er ikke uenig med deg. Tror bare vi raskt fant tonen og da ble det til at meldingene gikk helt naturlig.

Jeg har prøvd å holde dialogen på samme nivå som ham og være like aktiv som ham. Hverken mer eller mindre. Har på ingen måte mast og sendt masse meldinger; det har gått helt normalt med annen hver melding fra hver side. Iom at han har hatt sønnen så regnet jeg med å ikke høre noe hele helgen 🙂 

Tror også jeg hører noe. I hvert fall håper jeg det 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bra svarer du han TS? 

Jeg kan gå lei av å chatte om hun svarer med enstavelser og er dårlig på å holde samtalen i gang.. 

Anonymkode: c0126...6ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...