Gå til innhold

Tenkt å begynne med dumpsterdiving

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som driver med dumpsterdiving her som har noen tips å dele? Da tenker jeg på:

Når på døgnet lønner det seg?

Kjenner du til noen butikker/kjeder sine rutiner for kasting av mat? 

Har du blitt oppdaget noen gang?

I så fall - hva var reaksjonen?

Anonymkode: 3e479...903

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Etter stengetid. Rutiner varierer fra butikk til butikk,så de lærer du deg etterhvert

Anonymkode: 9d838...004

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg noe som er mer ekkelt. Dessuten så har mange butikker rutiner på at det som kastet bli svinnet, så de risikerer å tape på at du vil ha deg et gratis måltid.

Skrevet
31 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg kan ikke tenke meg noe som er mer ekkelt. Dessuten så har mange butikker rutiner på at det som kastet bli svinnet, så de risikerer å tape på at du vil ha deg et gratis måltid.

Jeg synes det er rart med voksne mennesker som forteller andre at maten deres er ekkel. Det er iallefall utrolig mijøvennlig og maten er like bra som den du kjøper. 

Og det er ikke slik at butikkene sender tilbake svinnet, det er allerede svinnet før det blir kastet utenfor butikken, så den taper ikke penger.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Inwe skrev:

Jeg synes det er rart med voksne mennesker som forteller andre at maten deres er ekkel. Det er iallefall utrolig mijøvennlig og maten er like bra som den du kjøper. 

Og det er ikke slik at butikkene sender tilbake svinnet, det er allerede svinnet før det blir kastet utenfor butikken, så den taper ikke penger.

Syns det er rart? Det er mye som er ekkelt i verden. Det som er rart er folk som skal si meningen sin om hva andre syns er ekkelt. Uten å egentlig vite hva svinn er. 

Anonymkode: 4b784...ba3

Skrevet (endret)
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det er rart? Det er mye som er ekkelt i verden. Det som er rart er folk som skal si meningen sin om hva andre syns er ekkelt. Uten å egentlig vite hva svinn er. 

Anonymkode: 4b784...ba3

Jeg har lært at man heller holder kjeft enn å kritisere andres matvalg, frem til det er totalt helseskadelig da. 

Når det kommer til svinn jobbet jeg med det i 6 år i et av Norges største vekterselskap. Vi hadde spesialsert oss på svinn, både det som kastes pga dato og er ødelagt, men også svinn i form av tyveri og utro ansatte samt at vi sjekket vareleveringen. Kundene var Coop, norgesgruppen og rema. Så jeg har ganske god peiling på hva som er svinn.

Endret av Inwe
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Inwe skrev:

Jeg har lært at man heller holder kjeft enn å kritisere andres matvalg, frem til det er totalt helseskadelig da. 

Når det kommer til svinn jobbet jeg med det i 6 år i et av Norges største vekterselskap. Vi hadde spesialsert oss på svinn, både det som kastes pga dato og er ødelagt, men også svinn i form av tyveri og utro ansatte samt at vi sjekket vareleveringen. Kundene var Coop, norgesgruppen og rema. Så jeg har ganske god peiling på hva som er svinn.

8545241E-F264-4BBB-B645-06FB9B8B62BC.jpeg

Anonymkode: 1753b...a13

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, The Kitten skrev:

Har du ikke noe annet å si enn å slenge dritt så hold heller kjeft.

Anonymkode: 9d838...004

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...