AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Hei. Jeg er veldig glad i spinning, har hatt et langt opphold. Men holdt mye på med det for noen år siden. Jeg har lagt litt på meg rundt hoftene, «løst fett» eller hvordan jeg skal forklare det. Har null muskler i rumpen lengre og lite i lår, har vel og merke en stor rumpe, men slank mage og null pupper (når jeg sier null muskler så kjenner jeg ingen muskler i rumpen, alt er mykt, kjennes ut som en deig klump. Jeg er 23 år, og jeg føler den har begynt å henge bittelitt). Jeg vil gjerne trene rumpe/lår. Har et sunt kosthold, og er ute etter råd til gode treningsøvelser for rumpe og lår. Spinning går jo på rumpe og lår, men jeg lurer litt på om det er nok? Tar godt i mot alle tips til trening av rumpe/lår☺️ Jeg har googlet, men jeg trenger øvelser jeg kan gjøre hjemmefra uten verktøy. Tar i mot alt med stor takk❤️ Anonymkode: 82760...d3f
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Nei, spinning vil ikke gi deg en fast rumpe om den er stor og myk. Dessverre vil du nok måtte belage deg på ganske hard trening for å få en skikkelig endring. Jeg hadde en nogenlunde lik rumpe utifra beskrivelsen din, bare at min var ikke egentlig så veldig stor. Men myk, definitivt.. Løst fett. Det måtte mye muskelbygging til for å fylle de løse områdene rett og slett. Jeg vil anbefale at du velger deg ut et program og HOLDER DEG TIL DET. Ikke endre noe oftere enn hver 2 måned, du behøver tid til å se om det gir effekt eller ikke. Anbefaler at du ser en haug av videoer av denne jenta: Hun kan du lære mye av. Og aller viktigst: kjøp deg sånne booty treningsstrikk!!! Jeg fikk aldri ordentlig kontakt med rumpemusklaturen før jeg begynte med sånne! Nå begynner jeg endelig å føle på at rumpa er litt mer fast enn dissende. Det er ett og er halvt år siden jeg begynte og jeg har måtte holde hardt på viljestyrken for å ikke falle av lasset. Jeg har spist litt usunt udnerveis og hatt rolige dager, men tenk 80% sunt, 20% usunt som et maksimum. Anonymkode: 45ee9...135 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå