Gå til innhold

Menskopp? Ebay?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte menskopp på ebay til sånn 10 kr idag, tenkte det ville være gøy å teste da tamponger kan være dyrt for en student. Noen som har bestilt på ebay før? Erfaringer med menskopp? 

Takker for svar!!

Anonymkode: ca459...7fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forresten så sto det også str S og str L, hva er forskjellen på størrelsene?

Anonymkode: ca459...7fc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker menskopper, men jeg hadde ikke stolt på at en tikroners kopp fra ebay er trygg å bruke. 

Anonymkode: b5713...f3d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Large behøver du kun dersom du har født barn

Anonymkode: a3603...a4c

AnonymBruker
Skrevet

Ikke kjøp sånt fra ebay da du ikke kan stole på at produkter som ikke er kjøpt i EU ikke inneholder giftige kjemikalier. Til og med om man kjøper fra USA skal man passe på da det er mye mindre strengt der enn i EU. Jeg betalte 250 kroner for min menskopp i Norge og man har den jo i mange år. 

Anonymkode: 97ad4...623

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Large behøver du kun dersom du har født barn

Anonymkode: a3603...a4c

Eller er over 30 år.

Det er også forskjell på de ulike merkene, så les all informasjon nøye før du bestiller. Jeg har hatt størrelse S i et merke og L i et annet.

Anonymkode: e7189...e00

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri kjøpt fra eBay. Der veit du ikke hva du får, du aner ikke om den er laget i trygge materialer. 

Anonymkode: c6b99...bf6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller aldri brukt en 10 kroners kopp fra ebay. Tenk på at dette skal være i kontakt med slimhinnene dine i nær 24 timer i døgnet. Da bør du å være sikker på at dette er et godkjent materiale som ikke lekker noen helseskadelige stoffer. Se etter en kopp av 100% medisinsk silikon, og kjøp den av noen du kan stole på. På ebay er det vanskelig å vite hvem som har produsert produktet. Og du kommer neppe unna med mindre enn 200 kroner. Dessverre!

Bruker Meluna selv og kan anbefale det, men det finnes mange trygge merker å velge mellom. Hvis du søker her på KG så finner du mange tråder om ulike typer og erfaringer med bruk.

Anonymkode: a1d83...741

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt fra EBay, typ 10 kr. Eller noe. Er strålende fornøyd. Har hatt den i 3 år nå.

Anonymkode: ac663...bad

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri brukt menskopp fra ebay. Det kan være hormonforstyrrende stoffer der. Invester heller i en kopp fra helsekosten. Jeg kjøpte min for 200kr og har hatt den i fire år. Hadde betalt mer i bind og tamponger på samme tid.

Anonymkode: c7d3c...fa8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt fra EBay, typ 10 kr. Eller noe. Er strålende fornøyd. Har hatt den i 3 år nå.

Anonymkode: ac663...bad

At du tørr. Veit du noe som helst om hva som kan finnes i en sånn billig kopp? 

Anonymkode: c6b99...bf6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd et par ganger, men jeg får ikke engang inn den minste størrelsen. Trenger vel litt trening, og det er ikke spesielt fristende å herje rundt i underlivet når jeg har mensen. Kjøpte en til 250 kr fra en skikkelig produsent. Ville aldri puttet plast til 10 kr opp i dåsa, for å si det sånn. Kan være mye rart av kjemikalier i den 

Anonymkode: d3244...a09

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp på apotek. 

Anonymkode: 359b3...74d

• 2 uker senere...
Skrevet

Hadde ikke turt at putte en ti kroners menskopp fra eBay i kroppen min. Kjøper du en fra en ordentlig produsent koster det ikke mer enn 300kr og holder opptil 5-10 år. Så penger vel spandert og mye tryggere for kroppen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...