Gå til innhold

Brudekjole, borgerlig vielse er denne Ok?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da har vi endelig satt en dato for når vi skal gifte oss, vi har aldri ønsket noe stort bryllup, vi ville egentlig gifte oss i utlandet men det var grunner for at ikke det skjer. Vi har nå valgt å gifte oss borgerlig i kommunen. Jeg ønsker ingen voldsom kjole men jeg ønsker å se annerledes ut enn til vanlig. Har funnet en enkel kjole jeg ønsker å bruke, skal bare være meg og han og Evt forlovere til stede den dagen vi gifter oss. Det blir sent i september. Kan jeg bruke denne som en brudekjole? Eller har dere andre tips? Evt en lang kjole som ikke har veldig brudeslør? 

12913570-886E-48F5-820C-227FE272FEC1.jpeg

Anonymkode: 9680f...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan helt fint bruke den, men pass på at den ikke blir for kort

Anonymkode: 55065...e50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg godt du kan! Bare husk på at det kan være iskald og dårlig vær i slutten av september, så ha en plan for hva du kan ha utenpå dersom det trengs. Er du blandt dem som fryser mye, ville jeg kanskje vurdert noe litt mer påkledd, men det er kun av hensyn til egen komfort. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 timer siden, Tockit skrev:

Utrolig fin!

Jeg syns og det 😁

17 timer siden, jenteanonym91 skrev:

Klart du kan! Veldig fin 😄 Gratulerer!

Tusen takk 😁

10 minutter siden, Ananas. skrev:

Det synes jeg godt du kan! Bare husk på at det kan være iskald og dårlig vær i slutten av september, så ha en plan for hva du kan ha utenpå dersom det trengs. Er du blandt dem som fryser mye, ville jeg kanskje vurdert noe litt mer påkledd, men det er kun av hensyn til egen komfort. 

Ja jeg har tenkt litt på det, kunne hatt en kjole med lange armer og som var lang, men vil liksom ikke ha en skikkelig brudekjole bare følelsen av det hvis du skjønnere derfor jeg følte denne var perfekt 😍 

7 minutter siden, Ella1 skrev:

Den var også veldig fin men skulle vært i hvit og ikke kremfarget. :) 

Anonymkode: 9680f...9d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bruke akkurat hva du vil. Ser folk gifter seg i bomullskjoler med print av dødningehoder. Kjolen din var laaaaangt finere. 

Anonymkode: 2ead8...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bruke akkurat hva du vil. Ser folk gifter seg i bomullskjoler med print av dødningehoder. Kjolen din var laaaaangt finere. 

Anonymkode: 2ead8...105

Hehe ja selvsagt kan jeg bruke hva jeg vil men lettere med litt hjelp på veien hva som vil passe for den type seremoni vi skal ha ;) men takk for svar :) 

Anonymkode: 9680f...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på kontoret som utfører vielser i min kommune, og den er absolutt helt innafor. Fin kjole! :) 

Anonymkode: 852a0...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...