Gå til innhold

Ghostet allerede, wow.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på første date med en fyr nå i uka. Han var veldig på, og oppførte seg ekstremt interessert. Etter daten fikk jeg mld etter ti minutter at han likte meg veldig godt og at han hadde satt veldig stor pris på selskapet mitt. Jeg svarte det samme tilbake, og neste dag skrev vi masse meldinger fram og tilbake. Han var veldig på. Så, dagen etter ble det ganske stille. Jeg sendte ham en god morgen mld som jeg fikk svar på - og et par snapper sendte jeg utover dagen. Han svarte ikke på disse, men jeg fikk et par fellessnapper (som han også la ut på my story). På kvelden sendte jeg en mld om hva han holdt på med og om han hadde hatt en fin dag. Han svarte aldri. Og har heller ikke hørt fra ham siden det. 

Wow, ghostet allerede?!? Jeg trodde ikke lenger jeg ble overrasket over menns oppførsel, men jeg ble nok en gang lurt trill rundt. Herregud.

Anonymkode: 452cf...43c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, skjedde nesten med meg også. Var på date, det var skikkelig hyggelig, han var helt på og snakket til og med om giftermål. (skal innrømme at det var noen røde flagg der altså) Planla date nr 2., og siden har jeg ikke hørt noe. Jeg er egentlig ikke så overrasket, men det hadde vært så kult og befriende å møte noen som ikke faker alt hele tiden.

Anonymkode: 623bf...df3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han tok en runk og roet ned systemet litt, så er det ei annen (eller flere) inni bildet.

Personlig blir jeg frastøtt av noen som er for ivrige, jeg tror nok dere skal være glade for å ha sluppet unna.

Anonymkode: bab75...bfb

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var på første date med en fyr nå i uka. Han var veldig på, og oppførte seg ekstremt interessert. Etter daten fikk jeg mld etter ti minutter at han likte meg veldig godt og at han hadde satt veldig stor pris på selskapet mitt. Jeg svarte det samme tilbake, og neste dag skrev vi masse meldinger fram og tilbake. Han var veldig på. Så, dagen etter ble det ganske stille. Jeg sendte ham en god morgen mld som jeg fikk svar på - og et par snapper sendte jeg utover dagen. Han svarte ikke på disse, men jeg fikk et par fellessnapper (som han også la ut på my story). På kvelden sendte jeg en mld om hva han holdt på med og om han hadde hatt en fin dag. Han svarte aldri. Og har heller ikke hørt fra ham siden det. 

Wow, ghostet allerede?!? Jeg trodde ikke lenger jeg ble overrasket over menns oppførsel, men jeg ble nok en gang lurt trill rundt. Herregud.

Dating i 2018👆🏻🙄

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Perfektlyimperfekt skrev:

Dating i 2018👆🏻🙄

Så sant :) Helt tullete hele opplegget. Obs, obs, det nye er visst "orbiting" slik min siste flamme holder på med meg. Hoster og ignorerer etter å ha vært veldig "på" under dating - men følger meg på sosiale medier. Liker bilder på istagram og ser ALLE instastories, gjerne som førstemann. Og sånn har han holdt på i 6 med nå hahaha. Dating er så jævlig latterlig. 

Anonymkode: e9537...f3b

• Liker 1
Skrevet

Han er nok ikke så interessert likevel, og det må jo være lov :)

Men jeg synes det er rart at han sendte deg fellessnapper om han prøver å kutte deg ut, så kanskje du ikke er helt ute av gamt ennå. Men ikke send han flere meldinger før han tar kontakt først!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Irriterende! Skulle tro både kvinner og menn var mer voksne og kunne i det minste si ifra at kjemien ikke var der og heller kutte ut kontakten på en pen og ordentlig måte. 

Da jeg var ledig på markedet for en del år siden, pleide jeg å alltid leke kostbar. Jeg svarte sent på meldinger, snap hadde nettopp kommet og begynte å bli populær- åpnet snap veldig sent. Innimellom ventet jeg gjerne en dag eller to før jeg svarte på noe og sa at jeg var opptatt og glemte det. Hadde alltid mannfolka rundt lillefingeren på den måten. Aldri blitt dumpet eller avvist, og det kan like gjerne skyldes min kostbarmetode som noe annet, men det virket alltid å la de jobbe for det. Han jeg endte opp med sier det var ikke lett og han likte å «jage» meg, følte han måtte legge inn ekstra innsats. Jeg sendte også sjeldent SMS først. 

Barnslig oppførsel, men funket nå bra 😂🙊 kapret drømmemannen! ❤️ 

Anonymkode: 5e065...4a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit at man ikke er interessert, men kjære vene - da sier man ifra om at man ikke er det, som det voksne mennesket man forhåpentligvis er. Man gir ikke inntrykk av at man er kjempegira for så å gå inn i full ignore mode. Jeg syns dating anno 2018 bærer stor preg av narsissime og gjenbruk, og det gjør meg egentlig litt trist.. 

Anonymkode: fdd1f...c96

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

"Ghostet allerede"? Det er jo i startfasen det er naturlig å fade noen ut, etter flere dater krever det mer av en unnskyldning. 

Anonymkode: ebace...790

• Liker 1
Skrevet

Uansett dårlig å la være å svare deg så plutselig. Særlig når han tar seg bryet med å sende fellessnapper, holder deg "litt" varmt. Det viktigeste nå er at du viser at sånn oppførsel ikke er ok. Skulle han begynne å bli mer på og skrive til deg, ignorer han. Det her er barnslig oppførsel av han.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden du generaliserer alle menn her så kan jeg opplyse om at kvinner er helt likedan 😉

Anonymkode: 02638...829

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er vel spesielt nettdating blitt, utvalget av single man kan se og potensielt møte er enormt på flere plattformer. 

Det gjør at man nok har litt lettere for å tro at gresset er grønnere med noen andre jeg akuratt matchet med..

Har merket det på meg selv ihvertfall, man tolererer færre "feil". Savner litt ungdomstiden hvor man traff hverandre på fest og sendte hverandre sms og traff hverandre uten alt jaget og alle mulighetene i periferien..

Anonymkode: bab75...bfb

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mld av han nå i stad. Han lurte på om vi skulle treffes i kveld. Står nå mellom å 

- ikke svare.

- svare at jeg ikke gidder å spille spill, og ønske ham lykke til videre.

- late som ingenting, svare hyggelig og fortsette å bli kjent med ham.. 

- ellers er jeg åpen for tips. 😃

AnonymBruker
Skrevet

Syntes du skal svare hyggelig og fortsette å bli kjent med ham. Men om oppførselen hans plager deg, ville jeg tatt det opp med han

Anonymkode: 8121d...50c

• Liker 1
Skrevet

Hadde svart jeg var opptatt i kveld.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå å treff han, kan jo være han bare sovna i går. Men for guds skyld ikke ha sex med han. Du kan f.eks legge inn en humoristisk,  men klar melding, om at du vurderte droppe å svare han i det hele tatt i dag, siden han ikke svarte sist. Så han skjønner at du satt lite pris på det og ble usikker. 

Anonymkode: 2996a...1e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk mld av han nå i stad. Han lurte på om vi skulle treffes i kveld. Står nå mellom å 

- ikke svare.

- svare at jeg ikke gidder å spille spill, og ønske ham lykke til videre.

- late som ingenting, svare hyggelig og fortsette å bli kjent med ham.. 

- ellers er jeg åpen for tips. 😃

Synes ikke du skal si ja til å møte han i kveld. Siden han har vist en likeglad oppførsel ved å ikke svare, bør du ta litt forbehold, men du kan gi han en sjanse. Skriv at du er opptatt i kveld, men treffes gjerne en annen dag. Og vent i hvert fall et par timer med å sende meldingen. :)

Anonymkode: 3f747...9a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes ikke du skal si ja til å møte han i kveld. Siden han har vist en likeglad oppførsel ved å ikke svare, bør du ta litt forbehold, men du kan gi han en sjanse. Skriv at du er opptatt i kveld, men treffes gjerne en annen dag. Og vent i hvert fall et par timer med å sende meldingen. :)

Forresten, nå ser jeg at det jo var i går kveld du sendte meldingen du ikke fikk svar på. Da er det jo ikke noe å tenke på. Jeg trodde det var noen dager siden du sendte meldingen. Han var jo mest sannsynlig bare opptatt med noe i går kveld. Så ikke bry deg om det. Da kan du gjerne bare treffe han i kveld.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen er jo ikke så glad i å skrive HELE tiden. Høres ut som du ble litt vel ivrig i starten. Og du har bare møtt han EN gang? Det kalles ikke engang ghosting

Anonymkode: 61836...0d3

• Liker 2
Skrevet

Kanskje han... har et liv utenom snapchat?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...