Gå til innhold

Søndagsgodt! Hva spiser dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For vår del er det som regel rester etter lørdagsgodtet, samt kanskje bollerester, kakerester eller så lager jeg en kake eller vafler for anledningen. Pleier altså ikke å kjøpe inn snop/chips øremerket til søndag, men er det noe i skapet kan det ryke..

Anonymkode: 8fb14...991

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er desverre ikke så glad i godteri og andre søte ting, så som regel blir det ingenting. Kan derimot gjerne lage middager som tar litt tid😊

Anonymkode: 0dbc2...95c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså er det rart det er mye overvekt i befolkningen? Boller/godteri 3/7 dager i uka da altså? Fordi det er igjen "rester" fra dag(ene) før. Kjøp inn litt mindre eller frys ned eller hva som helst, æsj.

Anonymkode: 60cd7...c0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså er det rart det er mye overvekt i befolkningen? Boller/godteri 3/7 dager i uka da altså? Fordi det er igjen "rester" fra dag(ene) før. Kjøp inn litt mindre eller frys ned eller hva som helst, æsj.

Anonymkode: 60cd7...c0a

Overvekt? Min BMI er 22, og jeg har nettopp født, samboers er 23. Om man lever sunt og friskt ellers er det ikke noe i veien for å kose seg litt i helgen!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke godteri eller boller/brus. Men lager som regel god lunsj, i dag blir det Shakshuka. Også blir det ofte god søndagsmiddag med litt vin til. 

Anonymkode: c12f0...1d8

• Liker 1
Skrevet

Ikke godis på søndager, nei..

• Liker 1
Skrevet

Skoleboller eller kanelsnurrer... ikke helt bestemt meg hva jeg skal bake til søndagskos enda😊

• Liker 1
Skrevet

Nja, det er igjen en halv potetgullpose fra i går kveld som det sikkert blir spist av om jeg får lyst på. Står igjen 3 øl i kjøleskapet også, bli vel 1 til meg der. Ellers kjøpte jeg utrolig fin mango på et marked borti gata her i går som jeg tenke å ta i dag 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir Evergood-kaffe og kaker fra Kaffebrenneriet i kveld! Passende søndagskos :) 

Og kanskje litt sjokolade.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en pose potetgull i går, som jeg tømte i løpet av kvelden 🙁

Men så oppdaget jeg en til i kjøkkenskapet 😃 Så nå sitter jeg og tømmer den óg. Knask 🍗

Anonymkode: 8f4b0...d08

• Liker 2
Skrevet

Hadde igjen litt godteri fra kino igår, så har tatt ett par smågodt. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei,nei, ikke godteri på søndager. Blir for mye med 3 ganger i uka ja. 

Anonymkode: 2194c...cc7

Skrevet

Her er søndagsmiddag = søndagsgodt. I dag ble det tandoorimarinert lam (som egentlig skulle vært på fredag). Lørdagsgodtet ble til gjengjeld servert fredag (semulegrøt m/rød saus).

Ikke tre dager med godt i helgene, men kanskje en usunn middag én av helgedagene (f.eks en av de dyrere frossenpizzaene).

Skrevet

Spiser det som måtte være igjen fra lørdagen, men kjøper ikke mere snop før til helgen igjen. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...