AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #1 Skrevet 24. juni 2018 Har et muligens rart spørsmål til dere damer der ute. Håper jeg kan få et ærlig og godt svar. Moren til en kammerat av meg er en dame på 44. Hun er fantastisk hyggelig og snill,og vi har en veldig god tone(har kjent henne i mange år) Greia her er at hun også er en veldig flott dame. Vi har en litt flørtete tone,men ikke noe seksuell karakter. Vi kan f.eks snakke om noe,også kommer hun innpå at puppene «henger» veldig. Det har skjedd flere ganger. Hun sier veldig ofte at hun har blitt for gammel for ditt og for gammel for treningstights OSV. Det ender alltid med at jeg bare ler det bort,men hva om jeg en dag svarte at brystene hennes er veldig fine? At hun er veldig flott? Hvordan ville dere reagert? Jeg vil ikke på noen måte være en gris,men kan jeg si det til henne når hun kommenterer det for meg,selvfølgelig på tomannshånd. På 17.Mai i år så møttes vi. Det jeg syntes var så rart var måten hun «hilste» på. Hun skulle sikkert tulle,men hun kom bakfra,og la begge hendene over brystet mitt,og bare holdt. Jeg tenkte over det flere dager etterpå. Kunne jeg gjort det mot henne? Ikke offentlig,men når jeg var der. Tenkte å si til henne «kanskje jeg skal gjøre sånn som du gjorde på 17.Mai?» selvfølgelig med en spøkefull tone,men mener det litt også. jeg vil ikke være en gris som spør henne om å få ta på brystene hennes akkurat,men å kunne gi henne aksept på at de er flotte,og at hun er fin skjønner at dette var veldig rart formulert,men hvordan ville dere reagert? Mann 21 Anonymkode: be4e9...c18 1
visp Skrevet 24. juni 2018 #2 Skrevet 24. juni 2018 Jeg ville aldri oppført meg som det der mot en kamerat av et barn som var mitt. Det er ikke så rart at du tenker tanker som det der, men hun burde holde seg for god til å spille på det. Derfor blir det typisk litt desperat kvinne som vil ha tilbake ungdommen sin. Jeg er helt sikker på at hun merker at du er oppmerksom på henne og det er dårlig gjort å spille på det. Det er ikke du som er grisen, men hun som burde settte grensene langt strengere. Tenk deg hvordan kameraten din føler rundt det at moren hans oppfører seg sånn. Ville du likt å sett moren din svinse rundt kameraten din på den måten? Akkurat nå er du sikkert bare seksuelt fokusert ang. dette, men du vil nok se det når du blir eldre. 12
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #3 Skrevet 24. juni 2018 Den der voksne dama viker ikke helt god....Synes synd på deg som blir utsatt for henne. Anonymkode: 2a635...446 3
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Stakkars barn som har en slik mor. Hadde jeg vært deg hadde jeg unngått den moren.Det er store sjanser at mor/sønn forholdet blir ødelagt da mor jo prøver seg på noen på sitt barns alder. Det er unormalt at vi litt over førti prøver seg på barns venner, er kun 12 år eldre enn en venn av mitt 25årige barn, for meg er de da så klart "barn". Anonymkode: 9b95c...140 1
B.Wooster Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 Det er vel ikke uvanlig at personer fra begge kjønn fisker etter bekreftelse og oppmerksomhet fra yngre. Forsåvidt ikke noe galt i det, men problemet her er jo at dere begge må ta hensyn til relasjon. Du kan fort ødelegge forholdet til kompisen din, og han får et anstrengt forhold til mor. 1
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #6 Skrevet 24. juni 2018 1 time siden, B.Wooster skrev: Det er vel ikke uvanlig at personer fra begge kjønn fisker etter bekreftelse og oppmerksomhet fra yngre. Forsåvidt ikke noe galt i det, men problemet her er jo at dere begge må ta hensyn til relasjon. Du kan fort ødelegge forholdet til kompisen din, og han får et anstrengt forhold til mor. Så det vil ikke være mulighet for meg å bare kunne kommentere det? Tror ikke hun vil fornærmet Anonymkode: be4e9...c18
Gjest bluen9 Skrevet 24. juni 2018 #7 Skrevet 24. juni 2018 Det høres ut som om hun vil ha et slikt kommentar fra deg, ut ifra oppførselen, men stopp litt der: hun er 23 år eldre enn deg, hvorfor er du ikke interessert i noen som er på din alder? Hva er det som er så fantastisk med henne, har ingen flørtet med deg på skolen, universitetet eller hvor enn du møter jenter på din alder?
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #8 Skrevet 24. juni 2018 Akkurat nå, bluen9 skrev: Det høres ut som om hun vil ha et slikt kommentar fra deg, ut ifra oppførselen, men stopp litt der: hun er 23 år eldre enn deg, hvorfor er du ikke interessert i noen som er på din alder? Hva er det som er så fantastisk med henne, har ingen flørtet med deg på skolen, universitetet eller hvor enn du møter jenter på din alder? Jeg har hatt flere kjærester på egen alder. Hun er flott,og det er vel noe med spenningen og at hun er erfaren. Vil se hva som skjer hvis jeg gir henne bekreftelse på ja,hun er deilig. Hun kan da ikke bli sint? Anonymkode: be4e9...c18
puppi Skrevet 24. juni 2018 #9 Skrevet 24. juni 2018 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker said: Så det vil ikke være mulighet for meg å bare kunne kommentere det? Tror ikke hun vil fornærmet Anonymkode: be4e9...c18 Forbered deg på en ting: Du vil ikke her få noen gode svar, på om du har noe sjanse på henne eller ikke (det har du sannsynligvis), men svarene du vil få (og tildels allerede har fått), vil bære preg på at det denne kvinnen gjør, måten hun tar seg til rette og legger opp til en slags seksuell (el. i hvertfall kroppslig) kjemi mellom dere, er moralsk feil/forkastelig og meget uanstendig fra denne kvinnen. Du kan jo prøve som du selv sier, å kommentere hennes bryster med positive ordelag, neste gang hun beklager seg over sine hengende slappe bryster (jeg syntes de ser flotte ut jeg!). - Det vil hun nok sette pris på. Og neste gang hun legger sine armer rundt deg, legg armene dine utenpå hennes, og smyg/gni deg litt ekstra inntil henne (gjerne mot brystene) mens du lager svake koselyder. Da vil du nok få noe respons! Ville ikke vært noe mer direkte enn det, kan fort slå feil ut. Lykke til! Endret 24. juni 2018 av puppi
Gjest bluen9 Skrevet 24. juni 2018 #10 Skrevet 24. juni 2018 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt flere kjærester på egen alder. Hun er flott,og det er vel noe med spenningen og at hun er erfaren. Vil se hva som skjer hvis jeg gir henne bekreftelse på ja,hun er deilig. Hun kan da ikke bli sint? Anonymkode: be4e9...c18 Tja, det er vanskelig å si. Det finnes kvinner som flørter for å flørte uten å mene noe med det, men så finnes det ekte flørting også. Jeg tenker at det ikke finnes noen sikker svar, hvis du er virkelig curious på det, er det bare å spørre henne (veldig forsiktig, for hun er ikke bare en random stranger på gaten, kan ødelegge forholdet med kameraten) Endret 24. juni 2018 av bluen9
Jerry Lee Skrevet 24. juni 2018 #11 Skrevet 24. juni 2018 Der var DU igjen, ja. Med en vegg av tekst som bare er ment for å irritere.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #12 Skrevet 24. juni 2018 Forsøk å få treffe henne når hun har drukket litt, slipper lettere hemninger da. Selv var jeg i seng med en kompis`mor i fylla når jeg var 24 og hun 52. Anonymkode: 55574...0c1 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #13 Skrevet 24. juni 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har et muligens rart spørsmål til dere damer der ute. Håper jeg kan få et ærlig og godt svar. Moren til en kammerat av meg er en dame på 44. Hun er fantastisk hyggelig og snill,og vi har en veldig god tone(har kjent henne i mange år) Greia her er at hun også er en veldig flott dame. Vi har en litt flørtete tone,men ikke noe seksuell karakter. Vi kan f.eks snakke om noe,også kommer hun innpå at puppene «henger» veldig. Det har skjedd flere ganger. Hun sier veldig ofte at hun har blitt for gammel for ditt og for gammel for treningstights OSV. Det ender alltid med at jeg bare ler det bort,men hva om jeg en dag svarte at brystene hennes er veldig fine? At hun er veldig flott? Hvordan ville dere reagert? Jeg vil ikke på noen måte være en gris,men kan jeg si det til henne når hun kommenterer det for meg,selvfølgelig på tomannshånd. På 17.Mai i år så møttes vi. Det jeg syntes var så rart var måten hun «hilste» på. Hun skulle sikkert tulle,men hun kom bakfra,og la begge hendene over brystet mitt,og bare holdt. Jeg tenkte over det flere dager etterpå. Kunne jeg gjort det mot henne? Ikke offentlig,men når jeg var der. Tenkte å si til henne «kanskje jeg skal gjøre sånn som du gjorde på 17.Mai?» selvfølgelig med en spøkefull tone,men mener det litt også. jeg vil ikke være en gris som spør henne om å få ta på brystene hennes akkurat,men å kunne gi henne aksept på at de er flotte,og at hun er fin skjønner at dette var veldig rart formulert,men hvordan ville dere reagert? Mann 21 Anonymkode: be4e9...c18 Gud å kåt du er på henne. Neste gang hun nevner puppene sine, ikke le det bort. Spør heller ikke om å se de, men hint deg frem. Se hvordan hun reagerer. Hun liker deg å vil ha din bekreftelse. Du kan si noe som: "jeg er sikker på at de er kjempefine". Er jo en grunn til at hun nevner det flere ganger. Du kan også spør hvorfor hun nevner det så ofte. Føl deg frem. Å så er det litt viktig at ikke kompisem din får vite noe. Merker jeg dør ette å vite hvordan dette går... Anonymkode: 47145...d15 5
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2018 #14 Skrevet 24. juni 2018 Herregud, bare si "Syntes du ser flott ut jeg" Anonymkode: 09893...8c0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå