Gå til innhold

Redd, etter bekymringsmelding


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men selv om de fant reken i bassenget vet de ikke hvaslags reke det var.

Anonymkode: fde85...bee

Er det allmennkunnskap å vite hvordan alle arter av reker ser ut? 🤔🙈 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Brimi said:

Er det allmennkunnskap å vite hvordan alle arter av reker ser ut? 🤔🙈 

Man ser om den er stor eller liten. Men nå visste de plutselig hvaslags reke det var, en helt vanlig reke som jeg vil påstå er umulig å se om natten i hånda til noen.

Anonymkode: fde85...bee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje de var inspirert av hestehode-i-senga men ville nedskalere litt? -> reke i bassenget.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den hadde halsbånd. Neida.

Ts

Anonymkode: 8f71c...70e

Mulig det bare er fordi jeg er overtrøtt, men: Hahaha...

Tilbake til saken:
Er vel ikke så mye mer å gjøre enn å holde barnevernet og andre som har med saken å gjøre oppdatert om hvordan dem oppfører seg. Mulig dem prøver å skremme dere men de ødelegger jo bare for seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde selv syntes det var creepy om jeg så nabomannen hadde lusket rundt i hagen våres på nattetid med en reke i hånden - liksom wtf

Anonymkode: 911ba...ba6

Han kom rekende over plenen 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi konkludere med at barnevakten er en falk i menneskekropp, og at det er derfor hun oppsøker et hus hvor det kan dukke opp slanger og sjømat når som helst, for ikke å snakke om evner å identifisere en reke i mørket flere titalls meter unna?

Anonymkode: 4705e...216

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig «etterforskingsarbeid» her! I kjent stil. Den reka, liksom...må være noe muffins aj, aj!

Anonymkode: 7470c...68a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Trodde det var skrivefeil og at Ts mente rake, men veldig rart hvis det faktisk var en reke... 

Anonymkode: 9e823...675

Haha jeg og.

Om ikke annet kan du om en 5-10 år fortelle historien om naboen som lusket rundt i hagen din på natta med en reke i hånda 🤣

Endret av Raiu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at en uskyldig reke blir blandet inn i en sånn sak.

Anonymkode: 827ad...c89

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HERRE GUD, kan dere drite i den reka nå? Dette er en interessant tråd og dere ødelegger den med å undergrave TS bekymring pga en jævla REKE? Just stop..

Anonymkode: 43819...26d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant tråd? 

Det interessante her er at kg sier de slår hardt ned på trolletråder, noe denne helt opplagt er. Historien er bare oppspinn fra noen som fyllekjedet seg i helgen. Allikevel er det vi som gir utrykk for at det er tulletråd som blir moderert bort. 

At noen i det hele tatt biter på dette viser hvor godtroende mange på dette underforumet er. Hvor mange tråder av denne sorten er det ikke kommet her i mir og barn i det siste? En god del. Og allikevel biter dere på og sluker agnet.

Anonymkode: 2ae24...9d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

En oppdatering fra TS i denne saken. Denne sommeren har vært hektisk. Vi har valgt å flytte, etter noen rare episoder. Følte oss ikke trygge.

Slangen har stadig vært i garasjen vår. Den virker rolig, men jeg liker virkelig ikke slanger. Det fins åpning fra garasjen og inn i huset, var vel bare spm om tid før den kom seg inn i huset. En gang lå den i sykkelkurven min, og ble oppdaget mens jeg var på tur. Jeg var rask å sykle hjem, for å si det sånn. Merkelige dyret, lå bare å stirret på meg... under et piqnic-teppe. 

I sommer fikk jeg også en blomsterbukett levert på døra. Det hang en lapp på, hvor det sto 'det er aldri for sent å gi opp'. Hva skal man tolke ut av sånt???

Anonymkode: 8f71c...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2018 den 2.32, Ardwinna skrev:

Var det en sånn reke?

ee4c4ceaac34c0014dcffbe25a744930.jpg

 

 

ligner på en hund jo..

Anonymkode: f6bb8...3f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så uvanlig å reke hekk og hagelangs da.

Anonymkode: 8bb5c...7b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2018 den 1.10, FantasDick skrev:

Han la en reke i bassenget deres? 

Vet ikke hva jeg skal si, jeg.. 

Vel.. Reker er jo glad i å svømme da 🤷‍♀️🦐

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2018 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Jeg meldte bekymring til BV pga nabofamilie med dårlige oppveksforhold for ungene. Dette er ca 3 mnd siden, og ungene er tydeligvis tatt ifra foreldrene. De er iallfall aldri å se. Jeg satte mitt fulle navn på bekymringsmeldingen, etter råd fra BV. Nå i ettertid har det vært flere merkelige og skremmende opplevelser med mannen i fam. Første vi opplevde, var at en besøkende hos oss så han gå rundt i hagen vår med en reke i hånden. Dette var på nattestid, og hun som observerte han var barnevakt hos oss. Dagen etter fant vi reken flytende i bassenget vårt. Det har vært et par episoder hvor slangen deres har blitt funnet i vår garasje, og jeg hater slanger. Usikker om den er ufarlig, men den er iallfall stor og ekkel, og den kveiler seg sammen så den blir nesten usynlig. Slangen har de selv hentet når vi har sagt ifra, men ved en anledning sa mannen at 'karma er en reell ting'. Dette er en stund siden nå, og vi trodde ting var ok. Men så kommer plutselig nabodama midt på natten, natt til idag, og ringer på døra. Påstår at vi har bulket en termokopp de hadde til å stumpe sneiper i. Den sto visstnok i hagen deres. Jeg har aldri vært i hagen deres, og blir litt redd for hva disse menneskene kan finne på. Bør vi snakke med noen? 

Anonymkode: 8f71c...70e

Fant du ut av dette og fant du en løsning, ts?

Anonymkode: 12808...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.8.2018 den 0.02, AnonymBruker skrev:

En oppdatering fra TS i denne saken. Denne sommeren har vært hektisk. Vi har valgt å flytte, etter noen rare episoder. Følte oss ikke trygge.

Slangen har stadig vært i garasjen vår. Den virker rolig, men jeg liker virkelig ikke slanger. Det fins åpning fra garasjen og inn i huset, var vel bare spm om tid før den kom seg inn i huset. En gang lå den i sykkelkurven min, og ble oppdaget mens jeg var på tur. Jeg var rask å sykle hjem, for å si det sånn. Merkelige dyret, lå bare å stirret på meg... under et piqnic-teppe. 

I sommer fikk jeg også en blomsterbukett levert på døra. Det hang en lapp på, hvor det sto 'det er aldri for sent å gi opp'. Hva skal man tolke ut av sånt???

Anonymkode: 8f71c...70e

Det er bra at dere kom dere bort. Det har ikke skjedd noe mer slike ting etter at dere flyttet?

Anonymkode: 12808...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.8.2018 den 0.02, AnonymBruker skrev:

En oppdatering fra TS i denne saken. Denne sommeren har vært hektisk. Vi har valgt å flytte, etter noen rare episoder. Følte oss ikke trygge.

Slangen har stadig vært i garasjen vår. Den virker rolig, men jeg liker virkelig ikke slanger. Det fins åpning fra garasjen og inn i huset, var vel bare spm om tid før den kom seg inn i huset. En gang lå den i sykkelkurven min, og ble oppdaget mens jeg var på tur. Jeg var rask å sykle hjem, for å si det sånn. Merkelige dyret, lå bare å stirret på meg... under et piqnic-teppe. 

I sommer fikk jeg også en blomsterbukett levert på døra. Det hang en lapp på, hvor det sto 'det er aldri for sent å gi opp'. Hva skal man tolke ut av sånt???

Anonymkode: 8f71c...70e

HVA?! Jeg hadde kommet til å kastet meg av sykkelen for å  komme unna slangen. Hvordan greide du å forholde deg slik med slangen i sykkelkurven?

Anonymkode: 12808...bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HVA?! Jeg hadde kommet til å kastet meg av sykkelen for å  komme unna slangen. Hvordan greide du å forholde deg slik med slangen i sykkelkurven?

Anonymkode: 12808...bd8

Jeg var jo livredd, men trengte sykkelen for å komme meg hjem. Slangen er rolig, har aldri sett den røre seg. Hadde den gjort det, så hadde jeg aldri syklet videre uansett. TS 

Anonymkode: 8f71c...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser gjennom hele tråden nå, og ser at flere har hengt seg opp i reka. Mye spekulasjoner, uten at jeg skjønner hvorfor. Skulle jeg dikte opp naboer med reker i hagen vår? Hvorfor? TS 

Anonymkode: 8f71c...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...