Gå til innhold

Hvordan bli kvitt fluer innendørs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var de her igjen, fluene, som i fjor. Da gikk jeg til innkjøp av fluepapir, som hadde null effekt. Er det noen som har noen gode råd, for nå har jeg prøvd med eddik, for å få de til å holde seg unna, og med honning for å gi de noe å holde på med. Ingenting funker. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her funker kun å slå de ihjel. Og så støvsuger jeg dem opp med en gang slik så de ikke våkner opp igjen. Har anskaffet nettingdør ved verandaen og åpner ikke vinduene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde det vannposetrikset ved vinduet og gikk fra 20-30 fluer inne og ned til 2-3. Du fyller en brødpose med vann, og gjerne aluminiumsfoliebiter og henger den ved døra/vinduet. Prrøv å google. 

Anonymkode: 652fd...180

Skrevet

Kjøpe en katt 😸 mine to er fantastisk flotte flue jegere, de tar også andre kryp; edderkopper, langbein, spinninkjærring, møll... 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, atropos skrev:

Her funker kun å slå de ihjel. Og så støvsuger jeg dem opp med en gang slik så de ikke våkner opp igjen. Har anskaffet nettingdør ved verandaen og åpner ikke vinduene.

Zombiefluer? 🧟‍♂️ 😂 

Anonymkode: 34eb6...c74

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å ha et par-tre lavendel inne 😊 Det skal visstnok funke og de lukter kjempegodt!

Anonymkode: 9505a...c61

AnonymBruker
Skrevet

Netting og blondegardiner alle steder det er åpent. 

Anonymkode: de2b3...91c

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Zombiefluer? 🧟‍♂️ 😂 

Anonymkode: 34eb6...c74

Jepp. Eller... de er vel ganske harde, så de blir slått skikkelig i svime og våkner etter en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...