AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 Har vært igjennom konisering pga CIN3-celleforandringer og i tillegg foretatt utskrapings-test fra livmorhals/fjernet to cyster som ble sendt til kontroll. Fikk svar på Minhelse,men forstår ikke alle forklaringene de bruker på histoligien siden brev ikke er sendt ut enda. MEN,det står «Melding til kreftregisteret» litt lengre ned....er det standar at de sender melding ift konisering/etterkontroll ??🤔 Er det noen andre som har blitt konisert og fått samme formulering på svar-resultatet? Typisk at jeg ikke leste det før fredag kveld ,veldig lyst å kontakte legen selv om jeg har kontrolltime etter helgen😅 Anonymkode: 8e028...909
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Følger denne. Venter på mitt koniseringssvar, er 2 uker siden "operasjonen" til uka. Veldig nervøs, og tørr såvidt sjekke posten fordi jeg er redd det skal ligge et tykt brev som ikke bare sier "dette gikk bra". Jeg vil tro det alltid sendes svar til kreftreg. da, man er jo en del av et screeningprogram når man tar celleprøve etter man er 25. Tror ikke legene er tilgjengelig for pasienter i helgene, og de sitter vel ikke på alle dokumentene hjemme uansett 😕 Anonymkode: 34b79...99d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 He he,nei mente det ikke slik..kommer nok til å vente til mandagen før jeg ringer Har tatt noen prøver tidligere som har vært både forandringer og normale..aldri stått «melding sendt til kreftregisteret» på de andre 😅 Håper og regner med du får positivt svar tilbake ☺️ Anonymkode: 8e028...909
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: He he,nei mente det ikke slik..kommer nok til å vente til mandagen før jeg ringer Har tatt noen prøver tidligere som har vært både forandringer og normale..aldri stått «melding sendt til kreftregisteret» på de andre 😅 Håper og regner med du får positivt svar tilbake ☺️ Anonymkode: 8e028...909 Legen har sikkert et svar til deg på mandag, mulig de melder tilbake når du har tatt ekstra prøver og fjernet cyster. Alt er sikkert ok 😊 Håper du klarer å ha en fin helg så lenge! Anonymkode: 34b79...99d
Gjest Leoor Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 Jeg tror de alltid melder til Kreftregisteret - uavhengig av prøvesvarene. De sender ut brev hvis det har gått mer enn 3 år siden man sist tok celleprøve, så de må jo vite dette.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2018 #6 Skrevet 25. juni 2018 Fikk du snakka med legen i dag ts? Anonymkode: 34b79...99d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå