Gå til innhold

Ikke ha sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville nok kommet an på om han ikke kunne ha sex eller ikke ville ha sex. Sistnevnte ville nok vært vanskelig.

Basert på svarene dine her er det nok litt av begge deler med deg. Sex med noen andre ville vært uaktuelt om jeg først møtte noen jeg likte godt nok til å bli sammen med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok vanskelig å finne en slik dame på normal måte. Jeg tror for din del det er best å lete etter aseksuelle kvinner. Det å ligge med andre kan gi følelser og problemer med forholdet til deg. Søk etter forum for aseksuelle og prøv å komme deg inn i det miljøet. 

Anonymkode: 703bd...f14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo tro det var drømmen til mange damer, å kunne ha et trygt fast forhold, og faktisk "få lov" til å knulle rundt? Må da være bedre en å være utro som er utrolig sårende for en mann som kan ha sex med henne på vanlig måte

Anonymkode: d237b...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo ha med hvem du vil …. vinn vinn?

Anonymkode: d237b...778

Om jeg hadde vert i et forhold så hadde det vert uaktuelt å ikke ha sex skrev jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle jo tro det var drømmen til mange damer, å kunne ha et trygt fast forhold, og faktisk "få lov" til å knulle rundt? Må da være bedre en å være utro som er utrolig sårende for en mann som kan ha sex med henne på vanlig måte

Anonymkode: d237b...778

Kanskje dem ikke synes det er noe gøy når de får lov? Mange er jo utro nettopp for å skade forholdet fordi ingenting blidgjør destruktive mennesker mer enn å gjøre litt ugagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Ingen som får orgasme med bare dette. Ville følt mindreverdighetskompleks om jeg bare kunne slikke henne og bruke fingre. Og også surt å aldri kunne fått noe tilbake

Anonymkode: d237b...778

Har du hørt om lesbiske? Hvordan tror du de har sex? Hvorfor tror du lesbiske kvinner har jevnt over flere orgasmer enn kvinner i heterofile forhold? Noe til ettertanke 😂

Anonymkode: 4cc98...489

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som får orgasme med bare dette. Ville følt mindreverdighetskompleks om jeg bare kunne slikke henne og bruke fingre. Og også surt å aldri kunne fått noe tilbake

Anonymkode: d237b...778

De fleste får orgasme av det jo.

 

 

Anonymkode: 1f428...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...