AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #1 Skrevet 23. juni 2018 (endret) Bor på en liten plass. Problemet mitt er at jeg har fått rykte på meg for å være lett på tråden, men jeg er ikke det!! Har vært singel i flere år nå, har tinder feks å snakker med flere samtidig-har jo ikke sex med alle fordi. Har hatt noen ons, som jeg feks har fortalt videre. Det har ikke akkurat hjulpet på ryktet mitt, at jeg ikke greier å holde kjeft! Så tror jeg måten jeg svarer på om noen spør om jeg er singel, kan feks si at jeg har noen på lur (det jeg mente var da at jeg chatter med noen) men ser jo det kan misforstås. Føler ryktet mitt ødelegger mulighetene mine til å finne en bra mann. Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: ecc23...80c Endret 24. juni 2018 av Phaedra Identifiserende opplysninger fjernet. Phaedra,adm 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #2 Skrevet 23. juni 2018 Slutte å si de tingene du sier og gi faen i hva andre eventuelt skulle mene. Anonymkode: 47e14...936 21
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #3 Skrevet 23. juni 2018 Ikke fortell at du chatter med flere. Og møt/date bare en om gangen. Anonymkode: 91f73...3a4 4
Gjest HanenIFlokken Skrevet 23. juni 2018 #4 Skrevet 23. juni 2018 (endret) 😈 Endret 16. april 2019 av HanenIFlokken
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #5 Skrevet 23. juni 2018 Flytt fra bygdefaenskapet😁 Anonymkode: 1c17c...195 16
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Skal man bo i en liten bygd har man to valg. Enten å leve (i alle fall tilsynelatende) slik at det ikke finnes noe å snakke om, eller himle med øynene over alle som bryr seg og bare gi f... i hva de sier Jeg flyttet til min mann`s hjembygd og der bodde vi noen få år, men jeg fikset ikke det i lengden. Jeg følte meg overvåket, og syntes folk virket så falske at til slutt ble jeg nesten litt paranoid. Heldigvis forsto mannen meg, og vi flyttet til nærmeste by. Happy ending! Anonymkode: 30caa...330 13
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flytt fra bygdefaenskapet😁 Anonymkode: 1c17c...195 Det har faktisk blitt så ille at jeg vurderer det, er spesielt damer i 50 åra som prater mye stygt om meg. Fatter ikke hva som er så interessant for andre hvem jeg ligger med. De skjønner vel ikke tinder osv. Anonymkode: ecc23...80c 3
Gjest HanenIFlokken Skrevet 23. juni 2018 #8 Skrevet 23. juni 2018 (endret) 🤤 Endret 16. april 2019 av HanenIFlokken
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #9 Skrevet 23. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har faktisk blitt så ille at jeg vurderer det, er spesielt damer i 50 åra som prater mye stygt om meg. Fatter ikke hva som er så interessant for andre hvem jeg ligger med. De skjønner vel ikke tinder osv. Anonymkode: ecc23...80c Muuulig de ser på deg som en lett fristelse for sine egne menn? For du har vel ikke hatt deg med gifte menn i bygda? Det er døden for både rykte og alt annet i små bygder. Anonymkode: abd8d...7a3 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #10 Skrevet 23. juni 2018 (endret) Å nei jeg har absolutt ikke vært med noen som er gift/ i forhold. Tror mest jeg har greid å prate på meg det her med å svare å prate sånn som jeg har gjort. Anonymkode: ecc23...80c Endret 24. juni 2018 av Phaedra Identifiserende opplysninger fjernet. Phaedra,adm 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #11 Skrevet 23. juni 2018 Men jeg er ganske frigjort da for å si det sånn 😉 Så er jeg innflytter her, vant til å prate sånn med mine veninner, vi har en tøff tone oss imellom, men her ble det vist feil. Det er ordentlig ubehagelig, fått kommentarer og vet det snakkes om meg. Anonymkode: ecc23...80c 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #12 Skrevet 23. juni 2018 Flytt til Oslo. Anonymkode: 32598...7b6 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #13 Skrevet 23. juni 2018 Dont kiss and tell. Ikke si noe om noe, så har ingen noe å ta deg på. Syns det er kjempe vanskelig selv, men jobber hardt etter den setningen der. Anonymkode: 491d5...ca5 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #14 Skrevet 23. juni 2018 Jeg opplevde usanne gutterykter i ei bygd, flytta t byen Anonymkode: 1d841...a02 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #15 Skrevet 23. juni 2018 Jeg vil ikke bo i en by, sånn egentlig. Liker å ha naturen i nærheten og stillheten her. Anonymkode: ecc23...80c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #16 Skrevet 23. juni 2018 På 23.6.2018 den 16.06, AnonymBruker skrev: Bor på en liten plass. Problemet mitt er at jeg har fått rykte på meg for å være lett på tråden, men jeg er ikke det!! Har vært singel i flere år nå, har tinder feks å snakker med flere samtidig-har jo ikke sex med alle fordi. Har hatt noen ons, som jeg feks har fortalt videre. Det har ikke akkurat hjulpet på ryktet mitt, at jeg ikke greier å holde kjeft! Så tror jeg måten jeg svarer på om noen spør om jeg er singel, kan feks si at jeg har noen på lur (det jeg mente var da at jeg chatter med noen) men ser jo det kan misforstås. Føler ryktet mitt ødelegger mulighetene mine til å finne en bra mann. Hva kan jeg gjøre med dette? Anonymkode: ecc23...80c Jaja, evig eies kun et dårlig rykte😁 ikke noe å stresse med. Bare rivalene sine som mener det. Menn tenker som regel ikke sånn. Slapp av og nyt livet. Anonymkode: db323...746
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #17 Skrevet 23. juni 2018 Er med deg på denne. Bor også i ei bygd men er tilflyttet. Og fått meg 2 unger her. Har null nettverk her utenom dama og noen i hennes familie. Har fått rykte på meg for å være frekk og snål. Er bare elendig på smalltalk og har en spesiell humor. Noe som har blitt tolket dit, at noen tror at jeg har vært sur på dem og at jeg ikke ville prate. Har spredd seg og får sure blikk ved både sfo og barnehage. Jobber langt utenfor bygda, ikke kjans om jeg får meg jobb her nå. Anonymkode: e3a20...c67 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #18 Skrevet 23. juni 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja, evig eies kun et dårlig rykte😁 ikke noe å stresse med. Bare rivalene sine som mener det. Menn tenker som regel ikke sånn. Slapp av og nyt livet. Anonymkode: db323...746 Den trengte jeg å høre nå 😊 Anonymkode: ecc23...80c
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #19 Skrevet 23. juni 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er med deg på denne. Bor også i ei bygd men er tilflyttet. Og fått meg 2 unger her. Har null nettverk her utenom dama og noen i hennes familie. Har fått rykte på meg for å være frekk og snål. Er bare elendig på smalltalk og har en spesiell humor. Noe som har blitt tolket dit, at noen tror at jeg har vært sur på dem og at jeg ikke ville prate. Har spredd seg og får sure blikk ved både sfo og barnehage. Jobber langt utenfor bygda, ikke kjans om jeg får meg jobb her nå. Anonymkode: e3a20...c67 Gjør det jo så vanskelig å trives når det skal være sånn, føler meg litt som landsbyidioten/hora. Anonymkode: ecc23...80c
Gjest Axl Skrevet 23. juni 2018 #20 Skrevet 23. juni 2018 Du svarer tilbake på ryktene. Åh i går møtte jeg den fyren, han var så jævlig god i senga og fikk meg til å riste og skjelve av nytelse flere ganger. I morgen skal jeg teste ut kompisen hans. Håper han er lige deilig og flink. Musa mi er så klar. Jeg nyter livet jeg. Vi lever bare en gang. Da kan du være sikker på de holder kjeft.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå