Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta brystoperasjon 03/08-18 og har bestemt 445g i hvert bryst. 

Jeg er 177 høy og 64 kg , noen her inne med ca samme vekt og høyde som har tatt dette og er fornøyd med størrelsen ? Jeg har alltid hatt veldig små bryster og når jeg først skal igjennom denne operasjonen så vil jeg at det skal bli en fin størrelse på di 🙂 og bare veldig usikker på om jeg har tatt for lite 😕 

Anonymkode: cfe86...f10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men i følge høyde og vekt er du vel sikkert slank ? Så for mye kan slå helt feil ut. Med mindre det er slikt resultat du ønsker da? :)  

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Slår et slag for små pupper jeg, det foretrekker jeg :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, HanenIFlokken skrev:

Slår et slag for små pupper jeg, det foretrekker jeg :)

3 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev:

Men i følge høyde og vekt er du vel sikkert slank ? Så for mye kan slå helt feil ut. Med mindre det er slikt resultat du ønsker da? :)  

Og jeg har hvert på konsultasjon og har jo målt alt sammen og han anbefalte meg 445 g for et naturlig resultat :) og prøvde sånne forskjellige proteser og fant en størrelse som så veldig fin ut til kroppen og ikke unaturlig , men endelig resultat får man jo ikke sett før etter operasjonen 😬

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg har hvert på konsultasjon og har jo målt alt sammen og han anbefalte meg 445 g for et naturlig resultat :) og prøvde sånne forskjellige proteser og fant en størrelse som så veldig fin ut til kroppen og ikke unaturlig , men endelig resultat får man jo ikke sett før etter operasjonen 😬

Det høres jo i grunnen greit ut :) blir sikkert bra etter operasjonen også. Kanskje du kan Google den størrelsen? Og se resultatet på andre personer. Lykke til hvert fall :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 162 høy, 56 kg og har 255 g i hver. Nok for meg ihvertfall. 

Anonymkode: 1d645...2b0

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Frøken_fjong1 skrev:

Det høres jo i grunnen greit ut :) blir sikkert bra etter operasjonen også. Kanskje du kan Google den størrelsen? Og se resultatet på andre personer. Lykke til hvert fall :) 

har egentlig googlet men ihjel men er så forskjellig fra person til person så jeg får bare være fornøyd med det jeg har valgt :) tusen takk for det :) 

AnonymBruker
Skrevet

Er du virkelig sikker på at du ikke trenger løft først? Har en venninne som fikk samme beskjed, og hun har de stygge hengepuppene med silikon i. Og det ser mye verre ut, enn hengepupper uten silikon. For har du noe heng nå, og dytter så mye silikon inn i de, hvordan tror du det kommer til å se ut, om noen år? Så mye vekt, så vil de starte å henge.

Jeg er litt lavere enn deg, men er ganske kraftig bygd, og jeg har 350, hadde faste små bryst da jeg tok silikon, og jeg synes 350 ble for mye. Selv om jeg er kraftig bygd og bruker stort sett M i klær, så sliter jeg med å få plass til brystene i en del klær. Og nå er dette 9 år siden, og de har startet å henge. Så jeg har planer om noen år, og ta ut det jeg har, løfte de, og så sette inn mindre enn jeg har nå. 

Har en venninne som tok 450, og det ser ikke naturlig ut, og hun sliter virkelig med å finne klær som passer.

Anonymkode: 0643a...2ea

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for bilde med opphavsrett og svar til dette.

Papirfly, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 455 i hver og er 172 høy. Veier en del mer enn deg. Har ganske brede skuldre. 

Selv synes jeg de er for store og de er i veien. Faktisk såpass irriterende at jeg vurderer å ta det ut. 

Anonymkode: 514d5...eed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du sett på 3d resultat hos klinikken? Da ser man sånn ca hvordan det vil se ut. Du er såpass høy og sikkert bred brystkasse så regner med at 400-450 er finest. Det høres mye ut, men høres riktig ut i forhold til kroppen din.  Jeg har 500, men er 1.68 høy da. Ville ha litt størrelse så de ser jo større ut på meg enn de vil gjøre på deg.  

Anonymkode: 03eb7...776

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...