Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #181 Skrevet 18. mars 2005 Takk, takk. Er kjent for mine manglende kulinariske ferdigheter og gode smak i litteratur. :-) Og hvis vi nå skulle henge oss opp i detaljer: Den norske oversettelsen av "The world according to Garp" har fått tittelen "Garps Bok". Deg liker jeg! Er det ikke merkelig? Jeg er overbevist allerede, om at du er en morsom person :-) Tjolahopps!
Anglofil Skrevet 18. mars 2005 #182 Skrevet 18. mars 2005 Synes du undervurderer oss andre her også Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 18. mars 2005 #183 Skrevet 18. mars 2005 Synes du undervurderer oss andre her også Mvh Yvonne :o Nei nei nei, Yvonne! Du vet jo jeg synes du er toppen også! :-) Men vi må jo ønske velkommen som best vi kan, eller hva :-) Jeg startet en tråd under personlig for henne, så da er det bare å si hei :-) Lest noen gode bøker siden sist btw?
Anglofil Skrevet 18. mars 2005 #184 Skrevet 18. mars 2005 :o Nei nei nei, Yvonne! Du vet jo jeg synes du er toppen også! :-) Men vi må jo ønske velkommen som best vi kan, eller hva :-) Jeg startet en tråd under personlig for henne, så da er det bare å si hei :-) Lest noen gode bøker siden sist btw? Hehe, ikke meningen å sjokkere . Altså, jeg skal til å begynne på Ekko i det fjerne av Val McDermid, i anledningen påske, har nettopp blitt ferdig med Før frosten av Henning Mankell. Også Agatha Christie har fått sett dagens lys, og jeg holder fremdeles på med Krig og fred av Lev Tolstoj. Jeg klarer visst aldri å prioritere én bok, når det er så mange bra. Det blir visst til at jeg får lyst til å lese alle på en gang. Mvh Yvonne
Sienna Skrevet 18. mars 2005 #185 Skrevet 18. mars 2005 :o Nei nei nei, Yvonne! Du vet jo jeg synes du er toppen også! :-) Men vi må jo ønske velkommen som best vi kan, eller hva :-) Jeg startet en tråd under personlig for henne, så da er det bare å si hei :-) Lest noen gode bøker siden sist btw? Men gid da..utløste jeg noe slags sjalusidrama?
Anglofil Skrevet 18. mars 2005 #186 Skrevet 18. mars 2005 Men gid da..utløste jeg noe slags sjalusidrama? Nei for all del, jeg unner deg selvsagt all ros Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #187 Skrevet 19. mars 2005 Hehe, ikke meningen å sjokkere . Altså, jeg skal til å begynne på Ekko i det fjerne av Val McDermid, i anledningen påske, har nettopp blitt ferdig med Før frosten av Henning Mankell. Også Agatha Christie har fått sett dagens lys, og jeg holder fremdeles på med Krig og fred av Lev Tolstoj. Jeg klarer visst aldri å prioritere én bok, når det er så mange bra. Det blir visst til at jeg får lyst til å lese alle på en gang. Mvh Yvonne slik er jeg også! Jeg leser 3 bøker, 5000 artikkler, 20 tidskrifter og mere til samtidig til enhver tid :-) Agatha Christie MÅ jeg bare få lest mer av. Henne har jeg liksom fått mer inn med barndommens gode tv-minner. Filmer som Death on the Nile og Murder on the Orient Express som er blandt de beste jeg noen gang har sett! Men må som sagt lese mer av henne :-) Tolstoj simpelthen elsker jeg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #188 Skrevet 19. mars 2005 Men gid da..utløste jeg noe slags sjalusidrama? :o
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #189 Skrevet 19. mars 2005 Nei for all del, jeg unner deg selvsagt all ros Mvh Yvonne :-)
Gjest Betty Boop Skrevet 19. mars 2005 #192 Skrevet 19. mars 2005 Superb! :-) Kanskje etterfulgt av Dostojevskijs Forbrytelse og straff... eller 1984 om den ikke hadde vært så creepy?
Anglofil Skrevet 19. mars 2005 #193 Skrevet 19. mars 2005 slik er jeg også! Jeg leser 3 bøker, 5000 artikkler, 20 tidskrifter og mere til samtidig til enhver tid :-) Agatha Christie MÅ jeg bare få lest mer av. Henne har jeg liksom fått mer inn med barndommens gode tv-minner. Filmer som Death on the Nile og Murder on the Orient Express som er blandt de beste jeg noen gang har sett! Men må som sagt lese mer av henne :-) Tolstoj simpelthen elsker jeg :-) Ja, Agatha Christie er bare helt genial, jeg elsker generelt krim. Forresten så leste jeg en gang 13 fantastiske forbrytelser av Tor Edvin Dahl, som var helt fantastisk. Og jeg er enig med deg angående Tolstoj, litt tungt språk, men ellers helt fantastisk, ikke noe problem når man har vendt seg til språket. Må vel få lest blant annet Anna Karenina også, og filmen til Krig og fred anbefaler jeg også. Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #194 Skrevet 19. mars 2005 Kanskje etterfulgt av Dostojevskijs Forbrytelse og straff... eller 1984 om den ikke hadde vært så creepy? 1984!!! javisst!!
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #195 Skrevet 19. mars 2005 Ja, Agatha Christie er bare helt genial, jeg elsker generelt krim. Forresten så leste jeg en gang 13 fantastiske forbrytelser av Tor Edvin Dahl, som var helt fantastisk. Og jeg er enig med deg angående Tolstoj, litt tungt språk, men ellers helt fantastisk, ikke noe problem når man har vendt seg til språket. Må vel få lest blant annet Anna Karenina også, og filmen til Krig og fred anbefaler jeg også. Mvh Yvonne Jeg har ikke lest/vært så opptatt av krim som sådann. Det er vel kansje noe av grunne, selv om jeg ser på Christie som noe utenfor og ovenfor genre igjen. Beste krim boken jeg har lest, er 'i englens munn' av vetle lid larsen :-)
Anglofil Skrevet 19. mars 2005 #196 Skrevet 19. mars 2005 Jeg har ikke lest/vært så opptatt av krim som sådann. Det er vel kansje noe av grunne, selv om jeg ser på Christie som noe utenfor og ovenfor genre igjen. Beste krim boken jeg har lest, er 'i englens munn' av vetle lid larsen :-) Hørt boken er bra, jeg har vel fått min interesse for krim av pappa, annen litteratur av bestefar, dog mye som jeg bare har funnet av selv. Tolstoj var min eget påfunn, angrer ikke. Mvh Yvonne
Gjest Sukkerert Skrevet 19. mars 2005 #197 Skrevet 19. mars 2005 Nikkelhjarte- Marit Ihle Dukken i taket- Ingvar Ambjørnsen Drager på Manhattan- Fransesca Lia Block
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #198 Skrevet 19. mars 2005 Nikkelhjarte- Marit Ihle Dukken i taket- Ingvar Ambjørnsen Drager på Manhattan- Fransesca Lia Block Jøss! Ukjente for meg, men høres godt ut! Flott!! :-)
Gjest Sukkerert Skrevet 19. mars 2005 #199 Skrevet 19. mars 2005 Jøss! Ukjente for meg, men høres godt ut! Flott!! :-) Ja, ikke sant. Må smile litt av den enorme entusiasmen din. :-D
Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #200 Skrevet 19. mars 2005 Ja, ikke sant. Må smile litt av den enorme entusiasmen din. :-D jeg må le litt jeg også, for vet du - for meg personlig er det jo svært vanskelig å se selv, og jeg må innrømme jeg blev litt perpleks nå også, fordi dette har jeg hørt så lenge jeg kan huske. Det er hyggelig og slikt det, men du vet - jo høyere man flyr, jo lenger faller man. Ikke for det, vingene mine fungerer utmerket nå de :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå