Gå til innhold

Tenner på eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er selv helt i starten av 20-årene og dønn jeg kunne tenke meg å ha sex med en som er sånn 10-15 år eldre enn meg. Er flere på treningsstudioet som er sånn litt over 30 jeg bare synes er såå kjekke. Kunne aldri vært med en som er 20 selv. Noen andre? Er dette vanlig? Og noen som har vært med noen som er såpass mye eldre? 

Anonymkode: 04a3a...8f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er selv helt i starten av 20-årene og dønn jeg kunne tenke meg å ha sex med en som er sånn 10-15 år eldre enn meg. Er flere på treningsstudioet som er sånn litt over 30 jeg bare synes er såå kjekke. Kunne aldri vært med en som er 20 selv. Noen andre? Er dette vanlig? Og noen som har vært med noen som er såpass mye eldre? 

Anonymkode: 04a3a...8f9

Kult å høre for en på 37 🤪👍 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er selv helt i starten av 20-årene og dønn jeg kunne tenke meg å ha sex med en som er sånn 10-15 år eldre enn meg. Er flere på treningsstudioet som er sånn litt over 30 jeg bare synes er såå kjekke. Kunne aldri vært med en som er 20 selv. Noen andre? Er dette vanlig? Og noen som har vært med noen som er såpass mye eldre? 

Anonymkode: 04a3a...8f9

Send en pm da vel. Bare hyggelig det 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gjeddde skrev:

Kult å høre for en på 37 🤪👍 

37 er ikke litt over 30, det er straks 40 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Summer lady skrev:

37 er ikke litt over 30, det er straks 40 😉

Spørs hvordan man ser ut det ?? Blir tippet rundt 28-29 så ikke aller værst ✌️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er 34 år gammel og drømmer meg bort om å forsyne meg av av de unge 20 år gamle jentene på treningsenteret. 

Anonymkode: b949b...ca7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Gjeddde skrev:

Send en pm da vel. Bare hyggelig det 👍

Daahhh!! Typisk menn, tolker helt på trynet.....😫

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at unge jenter tenner elelr liker eldre menn er noe som ligger i genene på samme måte som menn ofte liker jenter som er litt yngre. 

Stå på og prøv en som er 10-15 år eldre du. Tipper du digger det og får lyst til å prøve en som er enda eldre. Han må selvsagt se bra ut for aldreren men da kan du sikkert ende opp med en på 40+.......😉 Og ikke noe galt i det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er selv helt i starten av 20-årene og dønn jeg kunne tenke meg å ha sex med en som er sånn 10-15 år eldre enn meg. Er flere på treningsstudioet som er sånn litt over 30 jeg bare synes er såå kjekke. Kunne aldri vært med en som er 20 selv. Noen andre? Er dette vanlig? Og noen som har vært med noen som er såpass mye eldre? 

Anonymkode: 04a3a...8f9

Bare fint det 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke noe rart det. Om du ville passet sammen med en på 35 i et seriøst forhold er en annen ting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kalles Electra Complex, og er det kvinnelige speilbildet til Ødipus Complex. I dag går det ikke på dragning mot foreldre, men på voksne personer av motsatt kjønn.

Det er forholdsvis vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, John McClane skrev:

Daahhh!! Typisk menn, tolker helt på trynet.....😫

Ikke typisk menn. Jeg ville aldri sagt noe slikt

Anonymkode: 7a472...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, John McClane said:

Det at unge jenter tenner elelr liker eldre menn er noe som ligger i genene på samme måte som menn ofte liker jenter som er litt yngre. 

Ikke i mine gener, og jeg er nok ikke unik.

Anonymkode: c6f48...89c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 38 og liker yngre menn. Men da jeg var ung lå jeg med eldre. Er kvinne, og tenker at er de kjekke nok, blåser jeg i alder. Karisma er også et kriterie, humor likeså. 

Anonymkode: bcd63...dea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er selv helt i starten av 20-årene og dønn jeg kunne tenke meg å ha sex med en som er sånn 10-15 år eldre enn meg. Er flere på treningsstudioet som er sånn litt over 30 jeg bare synes er såå kjekke. Kunne aldri vært med en som er 20 selv. Noen andre? Er dette vanlig? Og noen som har vært med noen som er såpass mye eldre? 

Anonymkode: 04a3a...8f9

Jeg er også i starten av 20-årene, og kunne heller ikke tenke meg en fyr på min egen alder. Kjæresten min er nærmere 15 enn 10 år eldre enn meg, og jeg elsker han<3 Jeg så ikke etter en såå mye eldre mann, men traff han tilfeldigvis og falt pladask!  

Forstår i vertfall veldig godt hvordan du har det, og du er ikke alene! 

Anonymkode: 33966...b0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30-årene er fortsatt ungt, så det er ingenting rart ved det. Det vil antakeligvis endre seg noe ettersom du selv blir eldre.

Anonymkode: e0b21...0b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, John McClane skrev:

Daahhh!! Typisk menn, tolker helt på trynet.....😫

Ikke typisk menn

Anonymkode: 7a472...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke typisk menn

Anonymkode: 7a472...605

Ok, min feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær klar over ts, at eldre menn har hengeballer og seigere sæd enn yngre menn. 

Anonymkode: 918d4...6a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanlig fantasi det for ei ung jente. Å kunne være den som gir noe den eldre mannen bare kunne ha drømt om. Ei fast og fin dame som du bare kan knulle som er uerfaren. 

Anonymkode: 54476...22e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...