snippsnapp Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 (endret) Lager ostekake til bryllup og når jeg flyttet på kaka over på ett fat delte bunnen seg i flere deler. Kaka ser fin ut, så lenge man ikke ser under 😛 Men når man skal skjære ett stykke vil jo bunnen selvsagt ikke være hel.. Er det krise? Endret 22. juni 2018 av snippsnapp
Minitroll Skrevet 22. juni 2018 #2 Skrevet 22. juni 2018 Det ordner seg. Er det sånn at den smuldrer veldig, eller er den hard og deler seg?
Ella1 Skrevet 22. juni 2018 #3 Skrevet 22. juni 2018 2 minutter siden, snippsnapp skrev: Lager ostekake til bryllup og når jeg flyttet på kaka over på ett fat delte bunnen seg i flere deler. Kaka ser fin ut, så lenge man ikke ser under 😛 Men når man skal skjære ett stykke vil jo bunnen selvsagt ikke være hel.. Er det krise? Nei, ikke krise. Kaka blir verre dit den kommer pleier jeg å si 😅
snippsnapp Skrevet 22. juni 2018 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2018 1 minutt siden, Minitroll said: Det ordner seg. Er det sånn at den smuldrer veldig, eller er den hard og deler seg? Den er litt hard, men ikke sånn at det er umulig å skjære liksom.
Mkigjen Skrevet 22. juni 2018 #5 Skrevet 22. juni 2018 Bør vel være hel bunn siden du skal ha den i bryllup, ellers ville jeg ikke brydd meg 1
Minitroll Skrevet 22. juni 2018 #6 Skrevet 22. juni 2018 Så lenge kaka holdes i ro, så tenker jeg det går helt fint. Har bakt mange kaker med litt ustabile bunner. Folk har ikke pleid å merke så mye til det:)
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 Hadde vært ok i bursdagsselskap eller andre ikke-veldig-fancy-besøk, men ikke ok i bryllup. Anonymkode: 82e4c...38f
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #8 Skrevet 23. juni 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde vært ok i bursdagsselskap eller andre ikke-veldig-fancy-besøk, men ikke ok i bryllup. Anonymkode: 82e4c...38f Tull og tøys, det gjør ingenting om ikke bunnen er perfekt selv om det er bryllup. Kaken ser like fin ut, og det er ikke så ofte det skjæres perfekte kakestykker ved et kakebord der hvor man forsyner seg selv. Dessuten er det smaken som teller Anonymkode: cbb08...5dc 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #9 Skrevet 23. juni 2018 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tull og tøys, det gjør ingenting om ikke bunnen er perfekt selv om det er bryllup. Kaken ser like fin ut, og det er ikke så ofte det skjæres perfekte kakestykker ved et kakebord der hvor man forsyner seg selv. Dessuten er det smaken som teller Anonymkode: cbb08...5dc Dette ... Jeg tror faktisk ikke jeg har vært borti ei ostekake der bunnen lar seg skjære i pene, perfekte trekanter og løftes hel over på asjetten. Anonymkode: da676...a19 1
exictence Skrevet 23. juni 2018 #10 Skrevet 23. juni 2018 Det gjør vel ingenting. Smaker like godt for det. Ser jo pen ut før du skjærer i den. En fordel kan være å skjære med skarp kniv ig så ta ut med kakespade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå