Gå til innhold

Date to samtidig..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært singel lenge, og datet mye de siste årene uten å treffe på mr.Right, selv om jeg har trodd et par-tre ganger. Mennene jeg har truffet er det enten ingen kjemi med, eller så ghoster de meg eller de er kun ute etter sex.

Har faktisk begynt å date to samtidig nå for å ikke bli opphengt i kun en, for å slippe skuffelsen over at han plutselig ikke vil ha meg lenger. Men selv om jeg er veldig fysisk tiltrukket av dem begge, våger jeg ikke å føle noe. Er vel redd de bare er ute etter sex eller skal ghoste meg e.l. Og det gidder jeg bare ikke en gang til.

Ingen av dem har snakket om å være eksklusive (jeg har truffet han ene 3 ganger og hatt sex med ham, og han andre kun 1 gang og kun kysset - så det er jo veldig tidlig) - og han jeg er mest interessert i viser ikke spesielt mye interesse utenom når vi er sammen. Det er ikke noe galt i å date flere samtidig så tidlig i datingen vel? 

Jeg har lyst å forelske meg i han ene, men jeg vet ikke hvordan og jeg orker ikke nok en hjertesorg. Så da fortsetter jeg det med han andre også. Han viser i det minste mye interesse på mld og sånn også.

Anonymkode: 7350b...e67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Poenget mitt er vel at jeg kan ikke få noen av dem så lenge jeg ikke klarer å vise noen form for følelser, men er en flat, avstumpet person som ikke har evne til å vise kjærlighet. Så hvordan kan jeg forandre på det? :(

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Dårlig gjort å date to stk samtidig

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Jegskulleønskeat skrev:

Dårlig gjort å date to stk samtidig

Hvorfor det? Har jo ikke lovet noen noe.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette løpet er du dømt til å tape, du viser ingen integritet med å drive på slik! Du sier du orker ikke noen ny hjertesorg, men da får du bare bli singel da? For om du driver på med flere samtidig kommer du aldri til å klare å bestemme deg, du har mildt sagt alle rømningsveier åpen. Det ender sjelden  godt. Ta det heller litt med ro, bli kjent med den mannen som faktisk tiltrekker deg, gi det tid og ikke del ut sex til en person før du faktisk kjenner han godt, og kan innlede et varig forhold.

• Liker 1
Skrevet

For å snu det på hodet. Hadde du likt å vite fra daten din at han holder på med flere? Deg på Fredag, en annen på Lørdag.

Hadde følt meg lite verdt hvis noen drev på slikt.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av dem har snakket om å være eksklusive

Mulig jeg er gammeldags, men ville gått utifra at man var det når man faktisk innleder noe, som feks å hoppe til sengs.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på hvordan menn holder på med kvinner, er det forståelig at responsen din blir å være ass tilbake. Men hvis du først skal være litt kynisk, vær litt mer rasjonell: ghost han fyren som viser lite interesse eller vær litt bitchy med han. Han kommer ikke til å bli en bra opplevelse, selv om du favoriserer han. Gi heller han andre en sjanse. 

Anonymkode: d50c9...f46

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er fælt å date flere før eksklusivitet. Lev, kvinne! Så får folk preike moral til de spyr. 

Anonymkode: 1e7cc...b69

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært singel lenge, og datet mye de siste årene uten å treffe på mr.Right, selv om jeg har trodd et par-tre ganger. Mennene jeg har truffet er det enten ingen kjemi med, eller så ghoster de meg eller de er kun ute etter sex.

Har faktisk begynt å date to samtidig nå for å ikke bli opphengt i kun en, for å slippe skuffelsen over at han plutselig ikke vil ha meg lenger. Men selv om jeg er veldig fysisk tiltrukket av dem begge, våger jeg ikke å føle noe. Er vel redd de bare er ute etter sex eller skal ghoste meg e.l. Og det gidder jeg bare ikke en gang til.

Ingen av dem har snakket om å være eksklusive (jeg har truffet han ene 3 ganger og hatt sex med ham, og han andre kun 1 gang og kun kysset - så det er jo veldig tidlig) - og han jeg er mest interessert i viser ikke spesielt mye interesse utenom når vi er sammen. Det er ikke noe galt i å date flere samtidig så tidlig i datingen vel? 

Jeg har lyst å forelske meg i han ene, men jeg vet ikke hvordan og jeg orker ikke nok en hjertesorg. Så da fortsetter jeg det med han andre også. Han viser i det minste mye interesse på mld og sånn også.

Bare ikke tro det med å holde tilbake på knulling gir deg en fordel. Det verste en mann opplever er at noe han måtte kjempe hardt for å oppnå ble lett gitt bort til andre. 

Skrevet

Som jeg sa i et innlegg rett over her: Det er ikke bra å møte to samtidig, hvis målet er å finne en kjæreste og partner...

Du må gi det tid og møte en av gangen. Antagelig får du ingen av disse to, så forbered deg på singeltilværelse igjen, og lær til neste gang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Fordi mennesker er ikke en vare som du kan bestilla to eksemplarer av for så å sende tilbake den du ikke vil ha. Herregud hva feiler det folk idag..

Anonymkode: 705aa...f00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn dater flere rett som det er, men det er visst helt ok. Når jeg som kvinne gjør det samme er det en skam. Må vel være lov å ha mulighetene åpne så lenge man ikke har lovd tro og ære til noen av dem eller snakket om hvor det bærer hen. Jeg er ikke uærlig, og for alt jeg vet kan det godt være de også har flere baller i lufta. Om jeg skulle finne ut at jeg vil satse på en av dem så stiller jo saken seg annerledes - da ville jeg ha kuttet kontakt med den ene. Men so far kjenner jeg dem ikke godt nok, og gidder ikke satse alt på noen jeg ikke vet hva vil selv.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan godt date flere på samme tid. Om det går så langt at det blir date nr. 3 så velger jeg å avslutte de andre. Da er mannen så interessant at jeg vil konsentrere meg om ham. 

Anonymkode: ebcf4...560

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Ardenus skrev:

For å snu det på hodet. Hadde du likt å vite fra daten din at han holder på med flere? Deg på Fredag, en annen på Lørdag.

Hadde følt meg lite verdt hvis noen drev på slikt.

Mulig jeg er gammeldags, men ville gått utifra at man var det når man faktisk innleder noe, som feks å hoppe til sengs.

Du er ikke gammeldags, det er bare dette datingspillet som har blitt så kynisk. Man har liksom «rett til» å såre andre så mye man vil fordi mange har mistet evnen til å se forskjell på rett og galt, og all medfølelse og folkeskikk flyr rett ut av vinduet. Forstå det den som kan. Jeg gjør det ikke.

Anonymkode: 87809...749

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke det er fælt å date flere før eksklusivitet. Lev, kvinne! Så får folk preike moral til de spyr. 

Anonymkode: 1e7cc...b69

Det handler ikke om moral, det handler om å behandle andre mennesker med respekt.

Å date flere er helt ok hvis alle parter er fullestendig informert om det. Men merkelig nok holdes det heller hemmelig. Hvorfor det tro..?

Anonymkode: 87809...749

Skrevet

TS.

Det er sånn du skal gjøre det, date flere samtidig. På den måten blir du ikke opphengt i en og klarer å se dem som mennesker klart istedenfor med rosenrøde briller på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...