Gå til innhold

hvem har mest sex

Anbefalte innlegg

Gjest mik877
Skrevet

Har en teori på at de som har minst sex er de drøyeste (kommer med groviser osv) i feks jobbsammenheng og på fest. De som derimot er freaky (swingers, deltar på sexfester o.l) ikke prater sånn. Har du blitt fyllt opp i alle hull gjennom helga har du ikke behov for å komme med en drøss med groviser og sexprat på jobben på mandag. Stemmer dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter min erfaring stemmer det. Jeg var sammen med en fyr som før vi ble sammen alltid skulle spøke om ting litt på kanten. ALLTID. Viste seg at han ikke var særlig aktiv i senga før vi ble sammen, og faktisk heller ikke var særlig glad i det!

AnonymBruker
Skrevet

Fra min erfaring; ja 

Anonymkode: 53913...a5d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann, og har en del kompiser som er slik. Dette er også min erfaring med de. 
Det virker som at de skal prøve å dekke til sin manglende seksaktivitet ved å tøffe seg gjennom munnen. 

Sånn er det alltid. De som skal og har behov for å tøffe seg mest. Er de mest redde nervebuntene som finnes. 
Folk som skal late som de er veldig følsomme og empatiske. Bruker det som et virkemiddel for å skjule en kald faen av en psykopat. 

Anonymkode: 59d11...79e

Skrevet

Det er min erfaring også!

Gjest mik877
Skrevet

Rart det der..virker som det er noe i teorien min da. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Stille på fest = fylt opp alle hullene i helga. :laugh:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 22.6.2018 den 19.47, mik877 skrev:

Rart det der..virker som det er noe i teorien min da. 

Nei 

Anonymkode: fada0...5fb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å ha masse sex. Jeg vokste opp med gutter, jeg ble litt skada av de.. Jeg pleide å være sinnsykt pervers, er ikke slik nå, som eldre. Jeg har blitt mer, privat. Men jeg har alltid vært en ekstrem kåt, person. Jeg kan onanere 2-5 ganger om dagen i flere timer, hvis jeg har tid. Derfor funker jeg ikke særlig bra i forhold, da jeg ofte er kåtere enn mange menn. 

Anonymkode: ef98b...936

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleide å ha masse sex. Jeg vokste opp med gutter, jeg ble litt skada av de.. Jeg pleide å være sinnsykt pervers, er ikke slik nå, som eldre. Jeg har blitt mer, privat. Men jeg har alltid vært en ekstrem kåt, person. Jeg kan onanere 2-5 ganger om dagen i flere timer, hvis jeg har tid. Derfor funker jeg ikke særlig bra i forhold, da jeg ofte er kåtere enn mange menn. 

Anonymkode: ef98b...936

Snakker du mye om sex da? Som tull,i hverdagen?

Anonymkode: 30e5d...096

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...