Gå til innhold

UTROLIG VONDT


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en 13 år gammel jente 

 

Jeg vet jeg ikke burde være her.

Lagde en bruker kjapt bare fordi jeg trenger råd!(:

 

Jeg har vondt i halebeinet nesten i 3 uker nå. Det har blitt så ille at jeg holder på og gråte hver gang jeg må reise meg opp

 

Har sakt ifra til foreldrene mine og de vet det. Men de mener legen ikke kan hjelpe noe stort men vi skal sikkert stikke innom legen en tur.

 

Jeg kan ellers gå, men ikke etter jeg har sittet. 

 

Hva kan det være? Jeg har ikke ramla eller noe, kan hende siden jeg ble hoppa på i vannet (uhel, og det gjorde ikke vondt)

 

råd, tips? Har jeg brukket halebeinet?

Anonymkode: ab49e...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er mulig at du har brukket eller har brist i halebenet. Jeg knuste halebenet da jeg var 14 år, og det var forferdelig vondt veldig lenge. Det er dessverre ikke så mye å gjøre med det, men hadde jeg vært dine foreldre ville jeg latt en lege se på det. Bare for å utelukke annet. For det er litt rart at du ikke har falt eller andre ting som du merket godt. Jeg knuste mitt ved å hoppe i en skogsløype, og lande med rumpa på en stor trestubbe. Det var et hardt fall, og veldig merkbart at jeg knuste halebenet der og da. 

Anonymkode: 8d8e8...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HanenIFlokken

Syns du skal gå til dine foreldre og insistere på at du får deg en tur til legen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke minnes å ha ramlet på rumpa eller noe slikt? Jeg knakk mitt da jeg gikk på ræv på rulleskøyter, men jeg var heldig og hadde ikke smerter. Men om du har problemer med å gå etter å ha sittet så bør du absolutt komme deg til legen, det kan jo være noe annet. Snakk med helsesøster på skolen? Hvis ikke hadde jeg forsøkt å bestille time til legen selv, og be de sende faktura hjem i posten til mamma og pappa.

Anonymkode: 3464c...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du er ganske ung, men selv fikk jeg prolaps av å sykle. Det kjennes ut som halebeinet, men er egentlig helt nederst i ryggen. Jeg klarer heller ikke å sitte, eller ligge på rygg. Du burde dra til legen.

Anonymkode: cf663...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...