Gå til innhold

Hoster til jeg gisper etter luft

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har for en god del uker siden hatt virus infeksjon i halsen, hatt tørr hoste og hostet til jeg brekker meg, rett før det hadde jeg bakteriell infeksjon, da med slim hoste og vanlige forskjølels symptomer 

Har klødd i nesen, og har rent, klødd på våt linjen inne i øyekroken, vurdert om jeg er allergisk. Meb det forsvibner og kommer igjen. 

Nå er jeg så å si frisk, men plutselig hvis jeg hoster, hoster jeg sp myr at jeg må gispe etter luft, føled ut som jeg blir kvalt og får luft igjennom et sugerør. Gisper et par ganger til fpr puste normalt igjen, og føler for å rape etter på 😂

Orker ikke gå til legen, og har lite penger for øyeblikket. Men hva tror dere det er? Er vaksinert for kik hoste da jeg var liten. Jobber på sykehjem og 24 år

Anonymkode: 0a0a8...b62

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta en tur til legen. Vi skal ikke stille diagnoser her inne. 

Har du ikke penger, må du finne noen å låne av, eller få med deg en giro fra legekontoret

Anonymkode: 27867...912

AnonymBruker
Skrevet

Ingen her er helsepersonell (det er ikke lov å utgi seg som det når man svarer på slik) så du må gå til legen. De fleste legekontor tilbyr også faktura hvis du ikke kan betale nå med en gang. 

Anonymkode: 79863...144

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...