AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #1 Skrevet 22. juni 2018 Macbooken slo seg plutselig av. Den er fulladet, men vil ikke starte igjen Den er brukt daglig i 9 år. Aldri hatt noe problemer med den tidligere. Er det håp hvis jeg leverer den inn til en datakyndig? Eller er den for gammel? Anonymkode: 28838...2f5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #2 Skrevet 22. juni 2018 Det første du bør prøve er å holde på/av-knappen inne i flere sekunder (gjerne 15 sekunder) slik at du er sikker på at den er skrudd av. Deretter prøver du på nytt. Virker det ikke, prøver du det samme en gang til med laderen tilkoblet. Virker ikke det heller bør den leveres inn ja. Anonymkode: e250f...b6f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #3 Skrevet 22. juni 2018 Forsøk å koble den til en TV eller en dataskjerm bare for å bekrefte at det er selve maskinen som er problemet, ikke skjermen din (men jeg regner med du ville nevnt det om du hører at maskinen jobber) Mulig det er disken som har gått? Anonymkode: 2d3d2...507
Titania Skrevet 24. juni 2018 #4 Skrevet 24. juni 2018 Hvis den ikke vil på i det hele tatt, tenker jeg at det er disken som har tatt kvelden
Gjest bluen9 Skrevet 24. juni 2018 #5 Skrevet 24. juni 2018 (endret) Du burde få deg en nyere MacBook, men det er vel verdt å ta den gamle til en teknisk ekspert, for det er mulig at selv om den ikke er brukelig lenger, så kan det finnes bilder og dokumenter som du vil flytte over? Endret 24. juni 2018 av bluen9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå