Gå til innhold

Null info på Tinder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hvorfor det er mange kvinner som ikke skriver noe i info på Tinder.

Er det forventet at menn skal ta kontakt ved å komplimentere utseendet deres? :) 

Anonymkode: c2a0d...d97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jeg også lurt på. De fleste som jeg ser har få eller dårlige bilder, og gir absolutt null info. Deretter så forentes det at mannen skal gjøre alt arbeidet, og om de ikke blir "blown away", så slutter de å svare, eller svarer med enstavelsesord. Veldig givende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her sitter jeg og lurer på hvorfor så mange menn ikke har skrevet noen ting på deres tinder-profil. 

Anonymkode: 2efa6...07d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye info på min profil, men det har strengt tatt ikke menn heller. Når jeg får matcher, tar jeg alltid kontakt innen en dag eller to for å starte en liten samtale og se hva som skjer. I 90 % av tilfellene svarer ikke mennene engang på meldingen min, så jeg synes det sippes mye fra mannfolksiden om tiltaksløse kvinner, men det er altså ikke noe bedre andre veien...

Anonymkode: a9009...763

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her:
Jeg skrev kvinner fordi jeg aner ikke hvordan profilene til menn er. Jeg regner med at menn er noenlunde samme. 85% av dem skal være useriøse ifølge av KG :) 

Men jeg som prøver å være seriøs her. Hvis kvinner (og menn) ønsker å bli satt pris på personligheten (ikke kun utseende), kan det være lurt å skrive noe. Det er vanskelig for meg å starte en samtale uten å vite noe om personen. Da kan jeg like godt dra til byen og sjekke opp de fine jenter - hvis det er utseendet som er viktigst. Da er Tinder egentlig ikke noe annet enn en remake av "deiligst.no". 

Konklusjon er: Vennligst skriv noe! :) 

Anonymkode: c2a0d...d97

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke så mye info på min profil, men det har strengt tatt ikke menn heller. Når jeg får matcher, tar jeg alltid kontakt innen en dag eller to for å starte en liten samtale og se hva som skjer. I 90 % av tilfellene svarer ikke mennene engang på meldingen min, så jeg synes det sippes mye fra mannfolksiden om tiltaksløse kvinner, men det er altså ikke noe bedre andre veien...

Anonymkode: a9009...763

Tipper du er passe kresen på matchene også? 

Anonymkode: e5074...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Miklo Velka skrev:

Har jeg også lurt på. De fleste som jeg ser har få eller dårlige bilder, og gir absolutt null info. Deretter så forentes det at mannen skal gjøre alt arbeidet, og om de ikke blir "blown away", så slutter de å svare, eller svarer med enstavelsesord. Veldig givende.

Men det er slik det er... alt er lettere for kvinner, her og...

Anonymkode: 3f1b2...eaf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

alt er lettere for kvinner, her og...

Det er mulig. Jeg har aldri vært kvinne, så har lite erfaring med det selv. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tipper du er passe kresen på matchene også? 

Anonymkode: e5074...d11

Spørs hva du legger i kresen? Jeg matcher da ikke med folk jeg finner regelrett uattraktive, men jeg er overhodet ikke på jakt etter prettyboys, tvert i mot foretrekker jeg litt chubby "nabogutter" med glimt i øyet. Får jo endel matcher, men jeg tar altså faktisk kontakt med dem alle for å se an personligheten bak utseendet jeg liker. 

Anonymkode: a9009...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får flere matcher hvis jeg ikke skriver noe ;)

Anonymkode: b886a...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke på tinder. Gratis prostitusjon er jeg i mot.

Anonymkode: a468e...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får flere matcher hvis jeg ikke skriver noe ;)

Anonymkode: b886a...012

Virkelig? Hvorfor det tror du? 🙂 Har selv kun en smile emoji 

Anonymkode: d8b25...d69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke på tinder. Gratis prostitusjon er jeg i mot.

Anonymkode: a468e...407

Du er i mot sex der begge kommer utav det med positivt utbytte, uten at det var økonomisk handel involvert? Skal ikke sex være frivillig og en grei opplevelse? 

Anonymkode: 913a2...fd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke på tinder. Gratis prostitusjon er jeg i mot.

Anonymkode: a468e...407

Haha, jeg trodde jeg var raringen her jeg, men førsteplassen er visst opptatt.

Anonymkode: d6dab...703

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig? Hvorfor det tror du? 🙂 Har selv kun en smile emoji 

Anonymkode: d8b25...d69

Ingen anelse hvorfor det er sånn, men man virker mindre desperat på et vis, kanskje? 

Anonymkode: b886a...012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får sikkert flere match uten å skrive noe, ja, men mest av useriøse menn som dere må «luke» bort. Det er jo flere kvinner her KG har klaget på. Hvis dere skriver noe, kan det hende at seriøse menn finner dere mer interessant. For min del har jeg gitt opp alle som skriver nada. Dem sveiper jeg rett til venstre. 

Men jeg representerer selvsagt ikke alle menn og vet dessverre at mange menn er desperate  :)  

Anonymkode: c2a0d...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er noen år siden jeg var på Tinder, men tror ikke at jeg hadde noe i bioen min.

Jeg syntes at det var så sykt mye teit i bioene, og ofte sveipet jeg bort kun fordi bioen var teit. Ville ikke være en av dem :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/22/2018 at 10:22 AM, AnonymBruker said:

Jeg bare lurer på hvorfor det er mange kvinner som ikke skriver noe i info på Tinder.

Er det forventet at menn skal ta kontakt ved å komplimentere utseendet deres? :) 

Anonymkode: c2a0d...d97

De skriver ikke noe fordi de har ingen anelse om hvordan de skal skrive en kreativ bio. I tillegg vet de at de får matcher uansett om de skriver noe eller ikke. Dessuten vet de at 2/3 av alle brukere på Tinder er menn, så om ikke han ene der vil ha henne fordi hun ikke har bio er det plenty med andre som vil ha henne.

 

Anonymkode: 3daf1...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøssenammen så tilrettelagt enkelte må ha det da. Så hvis det ikke står noe så «må» du komplimentere utseendet hennes? Stakkars deg 😂 Hva med å ta initiativet selv? «Hei, hvordan går det» «hva gjør du» «planer i ferien?» «hva jobber du med» «hvor er du fra» alt dette kan man gjerne spørre om uten en informasjonsplakat av en bio å forholde seg til. Det får samtalen i gang, og man merker fort om man har mye til felles eller ikke. 

Lykke til as, høres ut som du trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2018 den 11.42, AnonymBruker skrev:

TS her:
Jeg skrev kvinner fordi jeg aner ikke hvordan profilene til menn er. Jeg regner med at menn er noenlunde samme. 85% av dem skal være useriøse ifølge av KG :) 

Men jeg som prøver å være seriøs her. Hvis kvinner (og menn) ønsker å bli satt pris på personligheten (ikke kun utseende), kan det være lurt å skrive noe. Det er vanskelig for meg å starte en samtale uten å vite noe om personen. Da kan jeg like godt dra til byen og sjekke opp de fine jenter - hvis det er utseendet som er viktigst. Da er Tinder egentlig ikke noe annet enn en remake av "deiligst.no". 

Konklusjon er: Vennligst skriv noe! :) 

Anonymkode: c2a0d...d97

Jeg har ikke så lyst å utlevere opplysninger om meg selv offentlig. Foretrekker at mannen starter en samtale, og jeg synes ikke det er negativt at han liker mitt utseende. Men han trenger ikke gi kompliment i første setning. Det bør være akkurat som hvis du møter en person for første gang. Si hei og begynn å prate og vise interesse. For min del er det ikke så mange jeg synes er fine der til at jeg ikke gidder å prate med dem når vi først har matchet. Men hvis man finner ut at man ikke har nok til felles dør naturligvis samtalen ut.

Anonymkode: d463d...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...