AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #1 Skrevet 21. juni 2018 Hei! Jeg har et spørsmål til dere som valgte å bli "mother by choice" - hvor gammel var dere når dere begynte å tenke på denne utveien, hvor lang tid tok fra tankeprosess til steget fullt ut, hva var dine erfaringer, hva måtte du planlegge, økonomisk, ift jobb, bolig osv. Hvordan har livet vært med et fullt ansvar for et barn helt alene? Støtte fra familie og venner? Anonymkode: 5e586...f49
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #2 Skrevet 21. juni 2018 «Utveien»...? Hva mener du? - var 24-25. Ble mor som 26-åring Anonymkode: dad9c...f4e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #3 Skrevet 21. juni 2018 Jeg mener når det er ditt eneste valg å ta når du er såpass i alder, (blir 35 i år) og har vært lenge singel Anonymkode: 5e586...f49
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #4 Skrevet 21. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Utveien»...? Hva mener du? - var 24-25. Ble mor som 26-åring Anonymkode: dad9c...f4e Dro du til Danmark? Kan du dele mer av dine erfaringer ? Anonymkode: 5e586...f49
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #5 Skrevet 21. juni 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: «Utveien»...? Hva mener du? - var 24-25. Ble mor som 26-åring Anonymkode: dad9c...f4e Kan du dele litt mer? Dro du til Danmark? Anonymkode: 5e586...f49
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #6 Skrevet 21. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har et spørsmål til dere som valgte å bli "mother by choice" - hvor gammel var dere når dere begynte å tenke på denne utveien, hvor lang tid tok fra tankeprosess til steget fullt ut, hva var dine erfaringer, hva måtte du planlegge, økonomisk, ift jobb, bolig osv. Hvordan har livet vært med et fullt ansvar for et barn helt alene? Støtte fra familie og venner? Anonymkode: 5e586...f49 Hadde det meste på plass, men mannen hadde angst for å forplikte seg og gjorde det slutt da jeg fikk medisinsk grunn for at vi ikke kunne vente lenger. Det tok to år, hvor jeg håpet på å finne en ny. Men det gjorde jeg ikke så da ble det mother of choice, som du kaller det. Beste valget jeg har gjort i hele mitt liv. Full støtte fra familie og venner. I starten da jeg var blitt gravid, noe slarving i perifer familie, og sikkert i perifer vennekrets i starten. Men det roet seg, som allting gjør. Det er noen ganger vanskelig å bære all kjærligheten til barnet alene, uten en mann som også føler det samme. Men besteforeldrene er der, og noen nære venninner. Jeg trives veldig godt i det nye livet mitt, mye mer enn jeg gjorde før. Anonymkode: bb60e...f23
Gjest Overrasket Skrevet 22. juni 2018 #7 Skrevet 22. juni 2018 19 hours ago, AnonymBruker said: Anonymkode: 5e586...f49 Hvorfor er jeg sitert i denne tråden når jeg ikke har kommentert noe? Vil du at jeg skal være pappa'n?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #8 Skrevet 22. juni 2018 3 hours ago, Overrasket said: Hvorfor er jeg sitert i denne tråden når jeg ikke har kommentert noe? Vil du at jeg skal være pappa'n? Hmmm.... hvordan gjør man det? Ved faktisk samleie eller en sædoverføring i form av en ispinne? Anonymkode: d4196...266
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #9 Skrevet 22. juni 2018 23 hours ago, AnonymBruker said: Hadde det meste på plass, men mannen hadde angst for å forplikte seg og gjorde det slutt da jeg fikk medisinsk grunn for at vi ikke kunne vente lenger. Det tok to år, hvor jeg håpet på å finne en ny. Men det gjorde jeg ikke så da ble det mother of choice, som du kaller det. Beste valget jeg har gjort i hele mitt liv. Full støtte fra familie og venner. I starten da jeg var blitt gravid, noe slarving i perifer familie, og sikkert i perifer vennekrets i starten. Men det roet seg, som allting gjør. Det er noen ganger vanskelig å bære all kjærligheten til barnet alene, uten en mann som også føler det samme. Men besteforeldrene er der, og noen nære venninner. Jeg trives veldig godt i det nye livet mitt, mye mer enn jeg gjorde før. Anonymkode: bb60e...f23 Hvordan forberedte du deg økonomisk? Mtp reise kostnader, og klinikk kostnader osv, hvor mange forsøk måtte du ha?om det er greit å spørre Anonymkode: 5e586...f49
Gjest Overrasket Skrevet 23. juni 2018 #10 Skrevet 23. juni 2018 On 6/22/2018 at 10:05 PM, AnonymBruker said: Hmmm.... hvordan gjør man det? Ved faktisk samleie eller en sædoverføring i form av en ispinne? Anonymkode: d4196...266 Dette vet jeg ingenting om, men det måtte vel ha blitt samleie ...? Litt moro må man jo ha.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå