Gå til innhold

Smertefullt


RoseDefine

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt det vanskelig i noen år nå og har kommet fram til at Selvmord er den eneste løsningen. For og gjøre alt vondt mindre vondt jeg skriver dette for og få råd til hvordan. Jeg kan gjøre alt vondt til mindre vondt igjen på en lette måte jeg sliter også med identitets problemer og er i gruppen LHBT. Så jeg ønsker tips til hvordan jeg kan bli mindre deppa og unngå alt det vonde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette spørsmålet hører ikke hjemme her inne. Ta kontakt med noen du vet med sikkerhet at kan hjelpe deg. Det er bedre at du ringer noen du kan stole på at er fagfolk, og her inne vet du ikke hvilken kompetanse som ligger bak svarene du får.

Rapportert

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Millimani skrev:

Dette spørsmålet hører ikke hjemme her inne. Ta kontakt med noen du vet med sikkerhet at kan hjelpe deg. Det er bedre at du ringer noen du kan stole på at er fagfolk, og her inne vet du ikke hvilken kompetanse som ligger bak svarene du får.

Rapportert

Takk for svar jeg skal skaffe time hos fastlege for dette. Jeg ønsket bare og høre andre folks svar og jeg vet at det ikke hører hjemme her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan det er å føle at selvmord er det eneste valget, med en barndom full av mishandling, misbruk og ting ingen barn bør oppleve fikk jeg psykiske problemer.

Men selv med angsten og depresjonen min ser jeg at ting kan bli bede. Jeg har dritmasse problemer, men jeg  har ting som hjelper meg gjennom dagene, hobbyer jeg elsker, et fåtall av mennesker som jeg er glad i og jeg forstår mer og mer at jeg skal gi faen i negative mennesker meninger.

Du hører hjemme overalt, ikke tro noe annet♥ Vi er mange som står bak deg, du er aldri alene♥ Det blir bedre♥

 

Anonymkode: f9c23...838

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter!

Jeg må dessverre stenge tråden din fordi vi ikke tillater at man skriver om selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen). 

Vi vil oppfordre deg til å ta kontakt med din fastlege/lege for samtale eller henvisning videre. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116117 eller ringe nødnummer 113.

Alternative kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

  • Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

 

Ønsker deg lykke til videre, og håper du får hjelp!

Med vennlig hilsen

Perelandra, mod.

Endret av Perelandra
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...