AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #1 Del Skrevet 21. juni 2018 For litt siden hadde jeg senabort. Og nå føler jeg meg rett og slett tom og trist. Jeg vil så veldig gjerne prate med barnefaren men tørr ikke. Han er en god person, jeg bare vet virkelig ikke hva jeg skal si. Vennene mine er der, men føler meg så alene. Anonymkode: 4b448...97c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2018 #2 Del Skrevet 22. juni 2018 Kjære deg 💜 vil gi deg en varm klem 💗 du kan jo kontakte han og så hører du jo fort om han il snakke om det.ellers så har alle kommuner tilbud om gratis psyk sykepleier man kan snakke med,eller helsesøster. Vil anbefale det uansett så du får bearbeide 💜💜💜💜 Anonymkode: 92a00...0b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2018 #3 Del Skrevet 15. juli 2018 Jeg tok selv en abort i mars💔 plages til stadighet av tanker på hva som kunne blitt og angrer skikkelig. Vi ville så gjerne ha dette barnet begge to🤧 men kjæresten min sitter i fengsel, så alt føltes så håpløst ut. Føler meg egentlig bare dårlig av å fortelle om det Anonymkode: f5e1c...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå