AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #201 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så kjekt🥰❤️ Jeg vil gjerne prøve! Lurer på forholdet til kjæresten min, hva som kommer opp der? Og lurer på om jeg vil føle meg i bedre form utover våren og sommeren? Tusen takk❤️ Anonymkode: d3d31...791 Poenget er å svare på ting dere alerede vet da, sånn at jeg får testet å sett om det er riktig, ikke om fremtid 😊 men jeg får opp at dere er veldig glade i hverandre, men det er noe sårt der som gnager litt ? Jeg får opp at du vil føle deg bedre mot slutten av sommeren og allerede føler deg litt bedre. Du må prøve å trene litt, spise sunt og sole deg, selvom det kanskje er noen utfordringer med trening? Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #202 Del Skrevet 21. april 2024 Så kult ts, veldig spennende tråd, du ser og føler mye! Her er en fra meg Hvordan er situasjonen mellom meg og fyren jeg tenker på? Anonymkode: ecec4...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #203 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så kult ts, veldig spennende tråd, du ser og føler mye! Her er en fra meg Hvordan er situasjonen mellom meg og fyren jeg tenker på? Anonymkode: ecec4...12f Føler det er noe litt hot and cold. Dere begge er sta og vil ikke være den som blir såret, så begge flykter litt for å beskytte dere selv. Det kan være lange "pauser" for så å prøve litt igjen også kommer frykten igjen som blir mistolket av den andre? Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #204 Del Skrevet 21. april 2024 Lurer på det samme som personen over her 😊 Hvordan er situasjonen mellom meg og "min" person ? 😊 Anonymkode: cefa1...d34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #205 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Poenget er å svare på ting dere alerede vet da, sånn at jeg får testet å sett om det er riktig, ikke om fremtid 😊 men jeg får opp at dere er veldig glade i hverandre, men det er noe sårt der som gnager litt ? Jeg får opp at du vil føle deg bedre mot slutten av sommeren og allerede føler deg litt bedre. Du må prøve å trene litt, spise sunt og sole deg, selvom det kanskje er noen utfordringer med trening? Anonymkode: 1e1f3...3cd Åja, visste ikke at du tenkte på ting vi allerede vet, men kan spør om det også jeg😊 Tusen takk for svar på det jeg spurte om❤️ Ja vi er glade i hverandre, også har du rett i at det er noe som gnager litt, og det er at han ikke er så god på de emosjonelle samtalene, og han er litt forsiktig med komplimenter og fine ord, så han kan virke litt lunken, selv om jeg vet han er glad i meg. Dette hindrer meg litt i å gå all in, i å føle meg elsket og så lykkelig som jeg ønsker å være i forholdet. Ser du om det vil bli noen endring her? Helt riktig at trening er vanskelig, har både fm og leddgikt, og mye migrene. Mye smerter. Kan spørre om noe jeg vet svaret på😊 Hvordan er jeg som person? Anonymkode: d3d31...791 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #206 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lurer på det samme som personen over her 😊 Hvordan er situasjonen mellom meg og "min" person ? 😊 Anonymkode: cefa1...d34 Er det en tredje person inni bildet som blokkerer ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #207 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Føler det er noe litt hot and cold. Dere begge er sta og vil ikke være den som blir såret, så begge flykter litt for å beskytte dere selv. Det kan være lange "pauser" for så å prøve litt igjen også kommer frykten igjen som blir mistolket av den andre? Anonymkode: 1e1f3...3cd 100% rett, du er god altså. Det er han som får frykten, han som avviser meg og ignorerer meg, blir skikkelig cold og skubber meg langt vekk. Vondere for hver gang, men nå er det slutt, for godt fra min side, så kan han være redd og sitte fast i fortiden alene. Anonymkode: ecec4...12f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #208 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det en tredje person inni bildet som blokkerer ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Ja, det stemmer nok det. 😬 Anonymkode: cefa1...d34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøstjern1 Skrevet 21. april 2024 #209 Del Skrevet 21. april 2024 Hvilket dyr har jeg, og hvor mange?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #210 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 100% rett, du er god altså. Det er han som får frykten, han som avviser meg og ignorerer meg, blir skikkelig cold og skubber meg langt vekk. Vondere for hver gang, men nå er det slutt, for godt fra min side, så kan han være redd og sitte fast i fortiden alene. Anonymkode: ecec4...12f Det er så vondt. Jeg tror ikke det er slutt for godt. Men ikke kontakt han under noe omstendighet. Han trenger å føle på at det absolutt ikke føles noe bedre å være alene enn å leve med frykten for avvisning. Det kan ta tid. Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #211 Del Skrevet 21. april 2024 sjøstjern1 skrev (1 minutt siden): Hvilket dyr har jeg, og hvor mange?😊 Du har en hund ? Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 21. april 2024 #212 Del Skrevet 21. april 2024 Vil eksen og jeg finne tilbake til hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #213 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åja, visste ikke at du tenkte på ting vi allerede vet, men kan spør om det også jeg😊 Tusen takk for svar på det jeg spurte om❤️ Ja vi er glade i hverandre, også har du rett i at det er noe som gnager litt, og det er at han ikke er så god på de emosjonelle samtalene, og han er litt forsiktig med komplimenter og fine ord, så han kan virke litt lunken, selv om jeg vet han er glad i meg. Dette hindrer meg litt i å gå all in, i å føle meg elsket og så lykkelig som jeg ønsker å være i forholdet. Ser du om det vil bli noen endring her? Helt riktig at trening er vanskelig, har både fm og leddgikt, og mye migrene. Mye smerter. Kan spørre om noe jeg vet svaret på😊 Hvordan er jeg som person? Anonymkode: d3d31...791 Jeg føler du er en veldig snill og empatisk person som gir mye av deg selv til andre. Du er sterk og og klar på meningene dine. Du lar deg ikke manipulere, men på grunn av din varme blandet med styrke så er det heller ingen som prøver seg på det. Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #214 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er så vondt. Jeg tror ikke det er slutt for godt. Men ikke kontakt han under noe omstendighet. Han trenger å føle på at det absolutt ikke føles noe bedre å være alene enn å leve med frykten for avvisning. Det kan ta tid. Anonymkode: 1e1f3...3cd Æsj, enda ei runde med det drittet der? Jeg skal ikke legge skjul på det, det er berusende og det hekter meg, nå jobber jeg så hardt med å hekte meg av og avsluttet det, han såret meg sånn og har gjort grovt mange ganger, jeg ønsker virkelig det skal være over. Takk, jeg vil ikke ha kontakt, takk at du bekrefter at jeg skal la være. Det styrker. Anonymkode: ecec4...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #215 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Æsj, enda ei runde med det drittet der? Jeg skal ikke legge skjul på det, det er berusende og det hekter meg, nå jobber jeg så hardt med å hekte meg av og avsluttet det, han såret meg sånn og har gjort grovt mange ganger, jeg ønsker virkelig det skal være over. Takk, jeg vil ikke ha kontakt, takk at du bekrefter at jeg skal la være. Det styrker. Anonymkode: ecec4...12f Jo, men jeg tror dette blir siste gang han gjør sånn. Han kommer til å lære av dette her hvis du holder deg helt unna. Du skal for han ikke eksistere. Altså ikke legg ut noe noe sted som han kan se. Forsvinn fra hans aura, det kommer til å smerte han. Det kan ta noen måneder. Inntil dét så må du bare fokusere på deg selv. Det kan hende du også møter en ny på den tiden, så da må du jo avgjøre om du vil ha tilbake han, eller prøve med den nye. Man har jo fri vilje Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #216 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg føler du er en veldig snill og empatisk person som gir mye av deg selv til andre. Du er sterk og og klar på meningene dine. Du lar deg ikke manipulere, men på grunn av din varme blandet med styrke så er det heller ingen som prøver seg på det. Anonymkode: 1e1f3...3cd Det føler jeg stemmer veldig bra! Det er sånn jeg hører andre nære beskrive meg også. Men kjæresten er som sagt ganske forsiktig med komplimenter og kjærlige ord, han er ikke så god på å fortelle hva han føler og tenker, så jeg lurer på om jeg kan spørre deg om du ser om han også ser meg på denne måten du beskriver her? ❤️ Anonymkode: d3d31...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #217 Del Skrevet 21. april 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det føler jeg stemmer veldig bra! Det er sånn jeg hører andre nære beskrive meg også. Men kjæresten er som sagt ganske forsiktig med komplimenter og kjærlige ord, han er ikke så god på å fortelle hva han føler og tenker, så jeg lurer på om jeg kan spørre deg om du ser om han også ser meg på denne måten du beskriver her? ❤️ Anonymkode: d3d31...791 Yes, han ser deg også sånn. Men mange mennesker har vanskeligheter med å gi komplimenter, men også å få dem. Inkludert meg selv. Jeg kan føle ekstremt mye for noen, men klarer ikke si alt jeg vil si fordi det føles kleint inni kroppen min. Sånn han føler det. Han vil du at skal vite dette, men det sitter langt inne og det har ingenting med deg å gjøre, han er sånn som person! Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #218 Del Skrevet 21. april 2024 Molly 4.5 år skrev (8 minutter siden): Vil eksen og jeg finne tilbake til hverandre Jeg føler desverre ikke det.. 😞 Anonymkode: 1e1f3...3cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly 4.5 år Skrevet 21. april 2024 #219 Del Skrevet 21. april 2024 Takker for svar. Sliter med knærne og veit ikke om jeg skal tørre å ta en protese operasjon til. Ser du om du om knærne vil bli bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2024 #220 Del Skrevet 21. april 2024 Molly 4.5 år skrev (Akkurat nå): Takker for svar. Sliter med knærne og veit ikke om jeg skal tørre å ta en protese operasjon til. Ser du om du om knærne vil bli bedre Nå må du ikke ta mine svar helt seriøst da! Men de blir nok ikke bedre av seg selv, du må rådføre deg med legen din. Det finnes kanskje en annen løsning enn ny proteseoperasjon. Anonymkode: 1e1f3...3cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå