Gå til innhold

Lymfer i lysken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har merket en kul som for litt siden virket hoven og øm (kanskje en uke) men som nå var blitt litt hardere. Jeg klarer ikke helt finne ut hvor langt ned mot selve underlivet disse lymfeknutene våre sitter. Lurer på om det er en hoven lymfeknute eller bare en stor underjordisk kvise/betennelse pga. barbering. Presset litt på den ista, da kom det guffe ut, men den virker liksom ikke tømt så vet ikke om det tilfeldigvis bare kom fra vevet rundt. Den sitter liksom akkurat i benet nederst på venusberget.. tror jeg det blir. 

Har vært hos gyn pga. litt andre helseplager i det siste, og kjenner hypokondern i meg vekkes. Takker for svar :)

Anonymkode: d20b5...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tamsi

Om du kunne klemme guffe ut av den er den snakk om kvise eller lignende. Lymfeknuter sitter lengre inne, de inneholder ikke puss heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tamsi skrev:

Om du kunne klemme guffe ut av den er den snakk om kvise eller lignende. Lymfeknuter sitter lengre inne, de inneholder ikke puss heller. 

Takk! Da skal jeg rense pent et par dager og håpe den forsvinner like kjapt som den kom. /ts

Anonymkode: d20b5...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...