Gå til innhold

Master i Økonomi og ledelse deltid ved siden av jobb


Onomatopoetika

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har kommet inn på master i øk.led på Rena fra høsten, og lurer på om det er noen som har noen erfaringer fra å ta en master på deltid ved siden av full jobb? Jeg er i utgangspunktet glad i å studere, men det siste året har vært litt preget av dårlig psykisk helse og en identitetskrise som konsekvens. Jeg er derfor veldig redd for å ta på meg for mye og gå i kjelleren hvis jeg ikke får det til. Likevel er jeg veldig glad i å ha travle hverdager, trenger sårt noen nye utfordringer, og å komme meg videre.

Jobben jeg har idag er ikke veldig stressende, ikke spesielt vanskelig og jeg typisk 8-16. Studiet er samlingsbasert med ca en samling i måneden. Jeg er 26år, har ingen barn. Jeg håper bare noen kanskje har noen erfaringer, evt kan si at dette er fullstendig overkommelig.

😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :) jeg har også sett på dette studiet, men har ikke bachelor-fagene som kreves. Men det kan være aktuelt i fremtiden om jeg kommer til å velge øko-veien. Jeg tror du klarer det. Alt er mulig :) det er bare 120 stp. Jeg er 34 forresten 😃

Anonymkode: 8e8be...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har igjen et år på samme studie. Det går fint ved siden av jobb, de fleste som tar deltid jobber 100%.

Det er litt stress når man har innlevering av arbeidskrav og eksamen men det er det på alle studier. Min utfordring er at jeg har en ganske lite fleksibel jobb så det har vært vanskelig å ta fri for å dra på samlinger. Du må påberege å jobbe en del med arbeidskrav på ettermiddager og i helger, du rekker ikke gjøre det på samlingene. 

Anonymkode: 158b6...a63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok master på deltid samtidig med full jobb og 2 små barn. Ble litt stress, men kom i mål greit. Uten barn tenker jeg at det er helt overkommelig, men du må være motivert. 

Anonymkode: dfe50...1a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...